رندر، مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه هواوی FreeBuds Pro افشا شد

پاورتل/ کمی پیش‌تر در ماه میلادی جاری لیستی از محصولات جدید هواوی منتشر شد که هواوی فری بادز پرو – HUAWEI FreeBuds Pro نیز عضوی از آن است.

هواوی فری بادز پرو محصول جدیدی از این کمپانی چینی است که یک ایربادز تماما بی‌سیم است و از تاریخ ۱۰ سپتامبر در چین عرضه می‌شود. به تازگی اطلاعات بیشتری از این ایربادز استریو به بیرون درز کرده که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

هواوی بر خلاف برند زیرمجموعه خود یعنی آنر که محصولات متنوعی شامل تبلت،‌ ساعت هوشمند و لپتاپ را در IFA 2020 برای کشورهای اروپایی معرفی کرد، در این نمایشگاه حضور نیافت. هرچند افشاگری‌ها نشان می‌دهد که محصولات جدید هواوی برای اروپا طی چند روز پیش رو معرفی و از ماه آینده میلادی عرضه می‌شود.

یکی از این محصولات که ساعت هوشمند جدید هواوی است هفته گذشته در امارات متحده عربی عرضه شد. دو محصول دیگر نیز هواوی واچ جی تی ۲ – HUAWEI Watch GT 2 Pro و هواوی فری بادز پرو – HUAWEI FreeBuds Pro هستند.

طبق اطلاعات منتشر شده، طراحی ایربادز تماما بی‌سیم استریوی جدید هواوی از اپل ایرپادز پرو الهام گرفته شده و سری سیلیکونی دارند. قلب تپنده HUAWEI FreeBuds Pro تراشه انحصاری های سیلیکون کایرین A1 است که سال گذشته در زمانی مشابه همراه با هواوی فری بادز ۳ – HUAWEI FreeBuds 3 معرفی شد.

محصول جدید غول مخابراتی چینی به بلوتوث نسخه ۵.۲ و سیستم حذف نویز فعال مجهز است. هر گوشی خود ۳ میکروفون و یک باتری ۵۲.۵ میلی آمپر ساعتی دارد. البته ابعاد هر گوشی همچنان نامشخص بوده و اشاره‌ای به اندازه درایوهای آن نیز نشده است.

این محصول در سه رنگ سفید، سیاه و نقره‌ای عرضه می‌شود. طول ساقه این ایربادز کوتاه‌تر از HUAWEI FreeBuds 3 است و لوگوی هواوی روی آن به چشم می‌خورد.

با توجه به تصاویر رندر از هواوی فری بادز پرو حتی جعبه شارژ‌و نگهداری آن نیز از مدل سال قبل کوچک‌تر است. قیمت این محصول از ۱۵۰ یورو آغاز و از اوایل اکتبر در غرفه فروشگاه‌های حاضر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *