رنگ‌های گلکسی A42 5G سامسونگ مشخص شد

پاورتل/ گلکسی A42 سامسونگ می تواند دستگاه خاصی برای این شرکت باشد. به هر حال فعلا که لقب ارزان ترین گوشی ۵G سامسونگ را دارد اما مطمئنا این لقب از آن گرفته خواهد شد. امروز رنگ های گلکسی A42 5G سامسونگ مشخص شده است. پیش از این ما شنیدیم که گلکسی A42 5G اولین گوشی با تراشه Snapdragon 750G خواهد بود.

در ابتدای ماه سپتامبر، سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy A42 5G را معرفی کرد. انتظار می رود این گوشی از ماه آینده در آلمان به فروش برسد. Galaxy A42 5G با قیمت ۳۶۹ یورو ارزان ترین گوشی هوشمند ۵G از این برند است. اطلاعیه مطبوعاتی که این شرکت ماه گذشته تلفن را به رنگ سیاه نشان داده بود. اکنون لیست رسمی این گوشی برای نمایش رنگ های دیگر آن ارائه شده است.

در رندرهای نشان داده شده، Galaxy A42 5G در رنگ هایی مانند سیاه ، سفید و خاکستری دیده می شود. این گوشی هوشمند با طراحی منحصر به فرد سه رنگ دیده می شود. این تلفن هوشمند برای تنظیم دوربین چهارگانه خود دارای یک ماژول دوربین مربع شکل است و در قسمت جلوی آن نمایشگر بریدگی قطره طور قرار گرفته است.

سامسونگ Galaxy A42 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی AMOLED است که رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل Full HD + و نسبت ابعاد ۲۰:۹ را ارائه می دهد. صفحه نمایش با حسگر اثر انگشت یکپارچه شده است.

سیستم عامل Android 10 مبتنی بر One UI 2.5 از قبل روی تلفن هوشمند نصب شده است. گفته می شود که این تلفن هوشمند از چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G و ۶ گیگابایت رم بهره می برد. در این تلفن یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری قرار دارد.

برای عکس های سلفی، Galaxy A42 5G دارای یک دوربین جلو ۲۰ مگاپیکسلی است. قسمت پشتی این گوشی دارای یک سیستم دوربین چهارگانه است که از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق سنج ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

نظر شما درباره رنگ بندی گلکسی A42 چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *