رنگ بنفش اکسپریا ۵ مارک ۲ برای ژاپن معرفی شد

پاورتل/ سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ حدود ۲ ماه پیش و به عنوان دومین گوشی پرچمدار تولید کننده ژاپنی معرفی شد. این گوشی در رنگ های متنوعی ارائه می شود که برخی از آنها فقط مختص مناطق خاصی است. امروز رنگ بنفش اکسپریا ۵ مارک ۲ برای ژاپن معرفی شده است. سونی به این رنگ ارادت خاصی دارد و حالا به پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۲۰ خود هم آن را اضافه کرده است.

گزارش شده است که سونی مدل بنفش این اکسپریا ۵ مارک ۲ را برای اپراتور ژاپنی Docomo عرضه است. نسخه جدید رنگ از ۲۲ آبان ۹۹ به فروش می رسد اما رزروها قبلاً پذیرفته شده اند. طبق وب سایت Docomo، این نوع بنفش فقط به فروشگاه های آنلاین محدود می شود، بنابراین اگر بخواهید از فروشگاه های فیزیکی بخرید آن را پیدا نخواهید کرد.

سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ در رنگ های سیاه، آبی، خاکستری و صورتی نیز ارائه می شود. برخلاف سایر کشورها که ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد، سونی این گوشی را با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در کشور خود می فروشد. با این حال، یک اسلات کارت MicroSD که به عنوان اسلات سیم کارت دوم نیز عمل می کند، به کاربران امکان می دهد فضای ذخیره سازی بیشتری اضافه کنند.

بقیه مشخصات گوشی یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز با نسبت ابعاد ۲۱:۹ و حاشیه نمایشگر به جای شکاف یا سوراخ است. همچنین پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ به همراه ۸ گیگابایت رم در داخل آن قرار دارد. این تلفن همچنین دارای دوربین های عقب سه گانه ۱۲ مگاپیکسلی با OIS در دوربین اصلی و دوربین های تله و زاویه دید ۱۲۴ درجه برای دوربین زاویه دید عریض است. همچنین یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با gyro-EIS پنج محوره وجود دارد.

سونی Xperia 5 II دارای بلندگوهای استریو ، اسکنر اثر انگشت جانبی ، NFC و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۱ وات و Power Delivery 3.0 است، اگرچه سونی آن را با شارژر ۱۸ وات عرضه می کند. سیستم عامل اندروید ۱۰ را ارائه می کند و گفته می شود که تا ۳ نسل آپدیت اندروید را خواهد گرفت.

نظر شما درباره رنگ جدید اکسپریا ۵ مارک ۲ چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *