رونمایی فیلیپس از مانیتور گیمینگ 27 اینچی با وضوح 4K

فیلیپس به تازگی از مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی جدید رونمایی کرده است. این مانیتور ۲۷E1N8900 نام دارد و وضوح نمایشگر آن برابر ۴K بوده و سرعت پاسخدهی آن به ۰.۱ میلی ثانیه می‌رسد. در ادامه این مطلب از پاورتل به بررسی مشخصات و قابلیت‌های مانیتور جدید فیلیپس می‌پردازیم.

فیلیپس از مانیتور ۲۷ اینچی ۴K جدید خود با نام ۲۷E1N8900 رونمایی کرده است. این مانیتور گواهی DisplayHDR 400 TrueBlack را کسب کرده است. این مانیتور  از حداکثر نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است.

حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۵۴۰ نیت رسیده و سرعت پاسخدهی آن کمتر از ۰.۱ میلی ثانیه است. نسبت کنتراست مانیتور ۲۷ اینچی فیلیپس برابر یک به یک میلیون بوده و صفحه نمایش آن توانایی نمایش ۱.۰۷ میلیارد رنگ را دارد.

مانیتور جدید فیلیپس فقط دارای کانکتورهای DisplayPort 1.4 و HDMI 2.0 است و با یک پورت Thunderbolt 4 می‌تواند ۹۰ وات برق، اطلاعات و ویدئو را برای دستگاه متصل به خود تامین کند. 

به گفته فیلیپس این فناوری‌ها و مشخصات فنی در کنار یکدیگر می‌توانند تمام نیازهای حرفه‌ای عکاسان، طراحان گرافیک و معماران را برطرف کنند، در حالی که سایر کاربران مانند کارشناسان مالی و کسانی که به فضای نمایش بزرگ‌تری نسبت به بقیه نیاز دارند هم می‌توانند از فضای ۲۷ اینچی این نمایشگر بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *