رویداد جدید بازی Genshin Impact معرفی شد

پاورتل/ استودیوی می‌هو‌یو (miHoYo)، توسعه دهنده‌ی بازی محبوب Genshin Impact، اخیراً از یک رویداد جدید برای این عنوان رونمایی کرده است که شامل تعدادی ماموریت بتل پس و یک فروشنده‌ی مسافر از Teyvat به همراه آیتم‌های متنوع می‌شود.

طبق اطلاعات منتشر شده، رویداد Marvelous Merchandise قرار است از فردا آغاز شده و تا تاریخ ۱۲ آبان (۲ نوامبر) ادامه داشته باشد. این رویداد جدید علاوه بر ارائه‌ی چندین ماموریت جدید بتل پس، بازی‌بازان را با یک فروشنده‌ی جدید به نام Liben نیز آشنا خواهد کرد.

پس از آغاز رویداد، بازی‌بازان هر روز می‌توانند با استفاده از راهنما‌ها Liben را یافته و در ازای آیتم‌هایی که در سراسر سرزمین Teyvat پیدا کرده‌اند، جعبه‌های با نام Box o’ Marvels را دریافت کنند. البته این فروشنده هر روز در مکان متفاوتی ظاهر می‌شود. پس بازی‌بازان باید هر روز دوباره او را پیدا کنند. همچنین Liben روزانه تنها یک جعبه‌ی Box o’ Marvel را ارائه می‌دهد. به یاد داشته باشید که برای باز کردن جعبه‌ها تنها تا پایان رویداد فرصت دارید؛ به عبارت دیگر، پس از ۱۲ آبان دیگر قادر به باز کردن جعبه‌ها نخواهید بود.

از آن‌جایی که توسعه دهندگان محتویات جعبه‌ها را فاش نکرده‌اند، احتمال دارد که بازی‌بازان شاهد جوایز منحصر به فردی باشند. در نهایت باید اضافه کنیم که Liben ممکن است آیتم‌های Ascension و Primogems را نیز به بازی‌بازان خوش شانس ارائه دهد.

بازی Genshin Impact هم‌اکنون برروی کنسول پلی‌استیشن ۴، پلتفرم رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های هوشمند اندروید و IOS در دسترس قرار دارد. این در حالی است که نسخه‌ی نینتندو سوییچ این عنوان نیز در آینده عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *