رویداد نینتندو دایرکت مینی با محوریت بازی‌های ترد پارتی نینتندو سوییچ معرفی شد

پاورتل/ حساب کاربری توییتر نینتندو اعلام کرده است که پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران، رویداد جدید نینتندو دایرکت مینی با محوریت بازی‌های ترد پارتی نینتندو سوییچ برگزار می‌شود.
   
آخرین رویداد نینتندو دایرکت شرکت نینتندو، به هفته اول ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ بر می‌گردد. پس از این تاریخ، شرکت نینتندو به سراغ برگزاری رویداد‌های منحصربه‌فرد برای بازی‌‌های خود، نینتندو دایرکت مینی و رویداد Indie World رفت تا بازی‌های نینتندو سوییچ را به‌نمایش بگذارد. بااین‌حال کاربران همچنان منتظر یک رویداد بزرگ هستند تا نگاهی به بازی‌های فرست پارتی نینتندو سوییچ داشته باشند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو فردا پنجشنبه ۲۷ شهریور ماه (۱۷ سپتامبر) قسمت جدید برنامه نینتندو دایرکت مینی خود را برگزار می‌کند. در ادامه مشخص شده این رویداد که با محوریت بازی‌های ترد پارتی خواهد بود. به‌عبارتی، بازی‌هایی که توسط سایر ناشرین بازی‌های ویدیویی در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. همچنین مشخص شده که این برنامه ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران پخش می‌شود و کاربران از اینجا می‌توانند آن را تماشا کنند.

تابه‌امروز رویدادهای نینتندو دایرکت مینی مختلفی برگزار شده است. در ماه جولای بود که در جریان رویداد دایرکت مینی شاهد انتشار اطلاعاتی از Cadence of Hyrule: Crypt of the Necrodancer بودیم. همچنین ریمستر نسخه سوم Shin Megami Tensi هم معرفی شد و جدا از آن، تریلر جدید بازی انحصاری Shin Megami Tensei V به‌همراه تاریخ انتشار آن هم به‌نمایش گذاشته شد. استودیوهای تردپارتی مختلفی در حال ساخت بازی برای نینتندو سوییچ هستند.

ازاین‌رو کاربران امید دارند که اطلاعات جدیدی از بازی‌هایی مثل Bayonetta 3 یا Hollow Knight: Silksong در دسترس قرار بگیرد.

نظر شما کاربران دراین‌باره چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *