رکورد لایک توییتر شکست

پاورتل/ خبر فوت چادویک بوزمن بازیگر فیلم ابر قهرمانی بلک پنتر روز گذشته رکورد لایک در توییتر را شکست. این خبر روز گذشته از طریق اکانت تایید شده توییتر به سمع و نظر هواداران کاراکتر پلنگ سیاه رسید و در متن آن چنین آمده بود:

توییتی که بیشتر از همه لایک شده؛ به نشانه احترام برای یک پادشاه.WakandaForever#
اکانت متعلق به بوزمن هم عکسی سیاه و سفید از او به همراه بیانیه ای در تایید مرگش بعد از چهارسال مبارزه با سرطان روده منتشر کرد. این هنرپیشه سیاهپوست در زمان مرگ تنها ۴۳ سال داشت.


با کمال تاسف باید مرگ چادویک بوزمن را تایید کنید. بیماری چادویک در سال ۲۰۱۶ سرطان روده سطح سه تشخیص داده شد. او دست کم برای چهار سال با این بیماری جنگید تا بیماری به سطح چهار رسید.او یک جنگنده واقعی بود و در تمام این سال ها در نقش های زیادی بازی کرد که شما دوست داشتید و در حالی در تمامی این فیلم ها نقش بازی کرد که تحت شیمی درمانی بود و جراحی های سنگین را پشت سر می گذاشت. افتخارش این بود که به سلطان تی چالا در فیلم بلک پنتر رنگ واقعیت داد. او در خانه اش و در حالی که همسر و خویشاوندان بر بستر بیماری اش حاضر بودند درگذشت. خانواده او قدردان شما هستند.
در ادامه طولی نکشید که این پیام پر بیننده شد و حالا با ۵.۷ میلیون لایک عنوان پرلایک ترین پست توییتری تمام تاریخ را به خود اختصاص داده است.

توییت دوم که از نظر میزان لایک به خبر فوت چادویک بوزمن نزدیک است مربوط به باراک اوباما می شود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و حاوی یکی از سخنان نلسون ماندلا است. این توییت باراک اوباما ۴.۳ میلیون بار لایک شد.

هیچکس با حس تنفر از دیگران متولد نمی شود؛ بخاطر رنگ پوست یا پیشینه یا دین دیگران!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *