سامسونگ گلکسی Z Fold2 استون مارتین در چین ارایه می‌شود

پاورتل/ به نظر می رسد در بین برندهای اندرویدی همکاری با برندهای خودروهای سوپراسپرت آنقدر همه گیر شده که حالا نوبت به سامسونگ می رسد. طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده می بینیم که سامسونگ گلکسی زد فولد ۲ استون مارتین در چین ارایه خواهد شد.

جالب اینکه این همکاری منجر به هیچ تغییری در خود دستگاه نشده (حداقل از تصاویر اینطور پیدا نیست) اما در یک پکیج همراه با Galaxy Watch 3 به همراه کلاه و پیراهن استون مارتین ارایه می شود. همچنین یک پلاک وجود دارد که شماره ای روی آن ثبت شده است. این احتمالا یعنی تعداد ارایه شده از این نمونه باید محدود باشد. البته یک قاب احتمالا چرمی به رنگ نارنجی درون جعبه وجود دارد که می تواند به گلکسی زد فولد ۲ اضافه شود.

همانطور که می بینید جعبه این مجموعه بزرگ است و با همکاری TMALL چین ارایه می شود. هنوز صحبتی درباره ارائه جهانی نشده است. این تصاویر توسط IceUniverse منتشر شده است. وقتی این جعبه نسبت بزرگ را باز می کنید، در طبقه اول ساعت و پیشرفته ترین موبایل تاشو سامسونگ را می بینید.

در طبقه زیری اما متعلقات حاصل از همکاری با استون مارتین دیده می شوند. همانطور که بالاتر گفتیم، یک کلاه لبه دار، یک پیراهن، یک پلاک و یک قاب برای گلکسی زد فولد ۲ است.

این که روی بدنه دستگاه نشانه ای از این همکاری خاص وجود ندارد برای من کمی ناامیدکننده است اما شاید سامسونگ ترجیح داده تا این همکاری را از دستگاه های خود دورنگاه دارد. هنوز اطلاعات کاملی درباره این نسخه نداریم اما تصاویر بالا منتشر شده اند.

نظر شما درباره این همکاری سامسونگ با استون مارتین چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *