گوگل، فیس بوک، توییتر و سایر شرکتهای فناوری باید اقداماتی را برای مقابله با دیپ فیک (جعل عمیق) و حسابهای دیپ فیک در پلتفرمهای خود انجام دهند، در غیر این صورت با جریمه سنگین اتحادیه اروپا روبرو خواهند شد.
انتظار میرود کمیسیون اروپا در راستای مبارزه با جعل عمیق، کد رفتار بهروزشده درباره اطلاعات نادرست را روز پنجشنبه منتشر کند. این کد رفتار داوطلبانه که در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد، اکنون به طرح تنظیم مشترک تبدیل خواهد شد و رگولاتورها و امضاکنندگان این کد، در مسئولیت مربوط به آن سهیم خواهند بود. کد رفتار بهروزشده به تشریح موارد رفتار فریبکارانه مانند دیپ فیک و حسابهای جعلی پرداخته است که امضاکنندگان، باید با آنها مقابله کنند.
دیپ فیکها، جعلهای بسیار واقعی هستند که با استفاده از تکنیکهای رایانهای، ایجاد می شوند و باعث نگرانی جهانی به خصوص درباره استفاده از جعل عمیق در زمینه سیاسی شدهاند.
کد رفتار بهروزشده همچنین به مقررات جدید اتحادیه اروپا موسوم به قانون خدمات دیجیتالی مرتبط خواهد شد که یک بخش مربوط به مبارزه با اطلاعات نادرست دارد و اوایل امسال ۲۷ عضو این بلوک با آن موافقت کردند.
-

نیم بوت پسرانه مدل سهیل کد ۱۴۷
خرید محصول -

بند عینک لاچو مدل Metal gold 2019
خرید محصول -

باتری موبایل مدل HB396689ECW با ظرفیت 4000mAh مناسب برای گوشی موبایل هوآوی Mate 9
خرید محصول -

کفش ساحلی مدل 512Z
۱۵۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل Daffodils Wild Roses حجم ۱۰۰ میلی لیتر
خرید محصول -

ساعت هوشمند موبووی مدل تیک واچ کد S2 GLACIER
خرید محصول -

مچ بند هوشمند امیزفیت مدل EMA EMOLED BAND7 2022
۱,۷۰۰,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند -

بست سیم مدل BS7 بسته ۱۰ عددی
۳۵,۰۰۰ ﷼ انتخاب گزینهها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
در مجموع، شرکتهایی که در عمل به تعهدات خود تحت این کد رفتار کوتاهی کنند، طبق مقررات قانون خدمات دیجیتالی، با جریمهای معادل شش درصد از گردش مالی جهانی روبرو خواهند شد. این شرکتها پس از امضای این کد، شش ماه فرصت خواهند داشت تدابیر لازم را به اجرا بگذارند.
بر اساس گزارش رویترز، امضاکنندگان همچنین باید اقداماتی را برای برخورد با تبلیغاتی انجام دهند که حاوی اطلاعات نادرست هستند و شفافیت بیشتری درباره تبلیغات سیاسی فراهم کنند.







