گوگل، فیس بوک، توییتر و سایر شرکتهای فناوری باید اقداماتی را برای مقابله با دیپ فیک (جعل عمیق) و حسابهای دیپ فیک در پلتفرمهای خود انجام دهند، در غیر این صورت با جریمه سنگین اتحادیه اروپا روبرو خواهند شد.
انتظار میرود کمیسیون اروپا در راستای مبارزه با جعل عمیق، کد رفتار بهروزشده درباره اطلاعات نادرست را روز پنجشنبه منتشر کند. این کد رفتار داوطلبانه که در سال ۲۰۱۸ معرفی کرد، اکنون به طرح تنظیم مشترک تبدیل خواهد شد و رگولاتورها و امضاکنندگان این کد، در مسئولیت مربوط به آن سهیم خواهند بود. کد رفتار بهروزشده به تشریح موارد رفتار فریبکارانه مانند دیپ فیک و حسابهای جعلی پرداخته است که امضاکنندگان، باید با آنها مقابله کنند.
دیپ فیکها، جعلهای بسیار واقعی هستند که با استفاده از تکنیکهای رایانهای، ایجاد می شوند و باعث نگرانی جهانی به خصوص درباره استفاده از جعل عمیق در زمینه سیاسی شدهاند.
کد رفتار بهروزشده همچنین به مقررات جدید اتحادیه اروپا موسوم به قانون خدمات دیجیتالی مرتبط خواهد شد که یک بخش مربوط به مبارزه با اطلاعات نادرست دارد و اوایل امسال ۲۷ عضو این بلوک با آن موافقت کردند.
-
کفش نوزادی فریشر مدل ۶۱۲۲۱۲
خرید محصول -
باتری موبایل مدل BL-5C ظرفیت ۱۰۲۰ میلی آمپر ساعت مناسب برای گوشی موبایل نوکیا
خرید محصول -
کتری سفری کمپسور مدل CO_1008
خرید محصول -
کارت حافظه microSDXC ویکومن مدل Final 600X کلاس ۱۰ استاندارد Uhs-I U3 سرعت ۹۰Mps ظرفیت ۶۴ گیگابایت به همراه آداپتور SD
خرید محصول -
لپ تاپ ۱۴ اینچی اچ پی مدل EliteBook 840 G3 به همراه داک مدل UltraSlim – A
خرید محصول -
کفش روزمره زنانه شیفر مدل ۵۳۷۱a500101101
۹۳,۷۱۰,۰۰۶,۲۲۰,۰۰۰,۴۳۰,۷۶۳,۵۶۴,۲۴۲,۲۹۳,۴۵۰,۳۸۷,۸۹۴,۵۸۲,۱۶۱,۸۴۵,۹۶۵,۹۶۳,۲۲۳,۸۹۹,۹۹۲,۶۲۳,۰۶۸,۹۰۷,۸۰۷,۲۸۵,۷۴۵,۳۱۵,۴۲۳,۴۱۹,۲۹۸,۴۹۹,۹۹۳,۹۳۷,۵۶۲,۷۲۳,۹۷۶,۸۲۰,۷۹۲,۸۹۰,۱۹۰,۷۸۹,۷۱۸,۶۴۱,۴۱۸,۸۹۶,۲۰۱,۸۹۲,۷۹۸,۱۳۰,۹۳۶,۱۳۳,۱۶۷,۷۸۹,۲۸۲,۳۹۴,۴۷۹,۴۰۸,۰۰۰,۵۴۲,۹۶۵,۷۶۰ ﷼ خرید محصول -
شکم بند لاغری اچ بی تی گر مدل وست تریمر
خرید محصول -
مبدل OTG USB-C لنیز مدل N10
خرید محصول
در مجموع، شرکتهایی که در عمل به تعهدات خود تحت این کد رفتار کوتاهی کنند، طبق مقررات قانون خدمات دیجیتالی، با جریمهای معادل شش درصد از گردش مالی جهانی روبرو خواهند شد. این شرکتها پس از امضای این کد، شش ماه فرصت خواهند داشت تدابیر لازم را به اجرا بگذارند.
بر اساس گزارش رویترز، امضاکنندگان همچنین باید اقداماتی را برای برخورد با تبلیغاتی انجام دهند که حاوی اطلاعات نادرست هستند و شفافیت بیشتری درباره تبلیغات سیاسی فراهم کنند.