طرفداران بازی Final Fantasy XIV منتظر یک رونمایی مهم باشند

پاورتل/ در اواسط بهمن‌ماه سال جاری، شاهد یک رونمایی مهم از بازی Final Fantasy XIV خواهیم بود. گفته می‌شود که محتوای اضافی جدیدی برای بازی معرفی خواهد شد.
   
در تازه‌ترین استریم زنده مربوط‌به بازی Final Fantasy XIV که موضوع اصلی آن آپدیت ۵.۴ بازی بود، اعلام شد که در بهمن‌ماه (فوریه ۲۰۲۱) شاهد یک رونمایی مهم در رابطه با این بازی خواهیم بود. اگرچه جزییات بیشتری در این زمینه ارائه نشد، اما پیش‌بینی می‌شود که رونمایی مذکور، مربوط‌به محتوای اضافی جدید Final Fantasy XIV باشد.

این رونمایی در تاریخ ۱۷ بهمن (۵ فوریه) به‌صورت زنده خواهد بود. در این تاریخ یک استریم زنده طولانی به مدت ۱۴ ساعت برگزار می‌شود که بخشی از آن به همین رونمایی اختصاص دارد. جالب اینجا است که این استریم به زبان ژاپنی است، اما بخشی که مربوط‌به رونمایی مهم بازی می‌شود، هم‌زمان و به‌صورت صوتی، به انگلیسی هم ترجمه خواهد شد. احتمالا در این استریم، شرکت اسکوئر انیکس به برنامه‌های خود در مورد Final Fantasy XIV اشاره می‌کند و همان‌طور که گفتیم، محتوای اضافی آینده بازی را نیز معرفی خواهد کرد.

بازی Final Fantasy XIV که در سبک نقش‌آفرینی آنلاین کلان (MMORPG) ارائه شده، با روندی منظم محتواهای اضافی را دریافت می‌کند. معمولا هر دو سال یک‌بار شاهد انتشار یک محتوای اضافی برای این بازی هستیم. فاصله دو ساله بین این محتواهای بزرگ نیز با پنج آپدیت دیگر پر می‌شود که وظیفه اصلی آن‌ها، پیوند دادن وقایع داستانی محتواها به یکدیگر است. اولین محتوای اضافی بازی Heavensward نام داشت که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد؛ دومی Stormblood بود که در سال ۲۰۱۷ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و سومی هم به نام Shadowbringers در سال ۲۰۱۹ به انتشار رسید و با تحسین منتقدان و استقبال گیمرها مواجه شد.

همان‌طور که اشاره کردیم، موضوع اصلی استریم زنده اخیر، آپدیت ۵.۴ بازی Final Fantasy XIV بود. این آپدیت که در تاریخ ۱۸ آذرماه (۸ دسامبر) منتشر می‌شود، شامل مأموریت‌های جدید در بخش داستانی، آخرین فاز از حملات Eden و مأموریت بعدی با عنوان Sorrow of Werlyt خواهد بود که این آخری، بازیکن‌ها را دربرابر یکی از غول‌های اصلی بازی به نام «امرالد ویپن» قرار می‌دهد. این آپدیت تغییراتی را نیز در بازی به‌وجود می‌آورد. برای مثال تغییرات گسترده‌ای در مورد شغل راهبی اعمال می‌‌شوند و دو حالت جدید به نام‌های Triple Triad و Explorer برای سیاهچال‌ها در دسترس قرار می‌گیرند. همچنین در این استریم زنده اعلام شد که آپدیت‌های آینده بازی، تغییرات جدیدی را برای فعالیت Ishgardian Restoration و مأموریت Bozjan Southern Front به همراه دارند. اگر Final Fantasy XIV بازی می‌کنید و می‌‌خواهید جزییات بیشتری درباره آپدیت ۵.۴ بدانید، می‌توانید به وبسایت رسمی این بازی مراجعه کنید.

بازی Final Fantasy XIV در سال ۲۰۱۰ برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد. این بازی بعد از Final Fantasy XI دومین شماره از این مجموعه است که سبک MMORPG دارد. فاینال فانتزی ۱۴ در زمان انتشارش نمرات بدی از منتقدان گرفت، اما به مرور زمان و با انتشار آپدیت‌ها و محتواهای مختلف، وضعیت بازی خیلی بهتر شد. مخصوصا پس از انتشار محتوای اضافی Shadowbringers بازیکن‌های زیادی جذب این بازی شدند. طبق آخرین آمارها، Final Fantasy XIV بیش از ۲۰ میلیون بازیکن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *