ظرفیت باتری و توان شارژر Nord CE 3 Lite توسط وان پلاس اعلام شد

در چند وقت اخیر شایعات زیادی درباره Nord CE 3 Lite منتشر شده است. این تلفن هوشمند چندی پیش در گیک بنچ مشاهده شده و چند روز پیش، قیمت احتمالی و رندر های آن به بیرون درز کرد. هم اکنون اما توان شارژر و ظرفیت باتری Nord CE 3 Lite توسط وان پلاس اعلام شده است. در ادامه نگاهی به اطلاعات منتشر شده خواهیم انداخت.

وان پلاس Nord CE 3 Lite پانزدهم فروردین معرفی می‌شود
چندی پیش وان پلاس تأیید کرد که گوشی هوشمند Nord CE 3 Lite در چهارم آوریل (۱۵ فروردین) معرفی خواهد شد. هم اکنون ظرفیت باتری این گوشی و توان شارژر آن مشخص شده است. وان پلاس با انتشار پوستری تأیید کرد که نورد سی ای ۳ لایت از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد. تصاویر منتشر شده از سوی وان پلاس، به جز ظرفیت باتری Nord CE 3 Lite، جزئیات طراحی این دستگاه را نیز فاش می‌کند.


پوستر منتشر شده از سوی وان پلاس

بر اساس تصاویر رسمی منتشر شده از سوی وان پلاس، هم اکنون می‌دانیم که گوشی هوشمند آینده این شرکت دارای سنسور اثر انگشت بر روی دکمه پاور بوده و دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول قرار خواهد گرفت. در قاب پشتی این تلفن هوشمند سه لنز دوربین دیده می‌شود که یا دو حلقه از یکدیگر جدا شده اند. در بین این حلقه، یک فلاش LED بزرگ دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که فریم OnePlus Nord CE 3 Lite طراحی تخت خواهد داشت.


OnePlus Nord CE 3 Lite

تایید شده است که وان پلاس نورد سی ای ۳ لایت در دو رنگ لیمویی و خاکستری به دست کاربران می‌رسد. همان طور که GSMArena نیز اشاره می‌کند، وان پلاس اطلاعات سخت افزاری تلفن هوشمند آینده خود را فاش نکرده است. اما با توجه به نشت اطلاعاتی اخیر می‌دانیم که این گوشی نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ تأمین خواهد کرد. دوربین اصلی Nord CE 3 Lite نیز دارای سنسوری با وضوح ۱۰۸ مگاپیکسل خواهد بود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند آینده وان پلاس چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *