پاورتل/ یکی از مدیران اجرایی در صحبت اخیر خود به این نکته اشاره میکند که عرضهی کنسول پلیاستیشن ۵ در شرایط کنونی چالشی بزرگ برای تمامی جبههها به حساب میآید.
شیوع ویروس کرونا به طور حتم برای تمامی افراد در سرتاسر جهان چالشی عظیم را به وجود آورده و تاثیرات متعددی برروی کسب و کارهای مختلف گذاشته است. صنعت بازیهای ویدیویی نیز از این قاعده مستثنی نیست و از آنجایی که مراحل ساخت بازیها به حضور جمعی افراد نیاز دارد و یا این که فعالیت مستمر کارخانهها برای تولید کنسولهای نسل بعدی امری ضروری است ما شاهد تحت تاثیر قرار گرفتن این صنعت نیز هستیم.
آقای اریک لمپل (Eic Lampel)، رئیس بخش بازاریابی پلیاستیشن، در گفت و گویی با گیمزاینداستری (GameIndustry) پیرامون چالشهای به وجود آمده توسط شیوع ویروس کرونا و عرضهی پلیاستیشن در میان یک آشوب جهانی صحبت و آن را یک چالش برای تمامی جبهههای سازمان توصیف کرد.
-
شارژر همراه هوکو مدل J60 ظرفیت ۳۰۰۰۰میلی آمپر ساعت
خرید محصول -
هدست بی سیم بیاند مدل EFM 820 BH LK
خرید محصول -
بند چرمی مدل Org مناسب برای اپل واچ ۳۸ میلی متر
خرید محصول -
بادی اسپلش رندل مدل فرش سنس و اکلت حجم ۳۰۰ میلی لیتر مجموعه ۲ عددی
خرید محصول -
کمربند مردانه چرم مشهد مدل N6354-001
خرید محصول -
کابل تبدیل USB به microUSB میزو مدل HD-0 طول ۱ متر
خرید محصول -
نیم بوت زنانه چرم آرا مدل sh049 کد d
خرید محصول -
قاب عکس میثاق مدل ۲۰۳۰ سایز ۲۰×۳۰ سانتی متر
خرید محصول
این یک چالش بزرگ از سوی تمامی بخشها و جبهههای سازمان به حساب میاید. نه تنها برای بخشهایی از سازمان که برروی آن نظارت دارم بلکه تک تک اجزاء مختلف با چالش رو به رو هستند.
در ادامه آقای لمپل اطمینان میدهد که شرکت سونی “تمام جادو و جذابیت دورهی لانچ کنسولها” را به مانند نسلهای قبلی پلیاستیشن به ارمغان بیاورد. وی در این باره گفت:
نکتهی دلپذیر و خوب ماجرا این است که ما همه چیز را تحت کنترل داریم، در سال جاری کنسول را عرضه خواهیم کرد و مطمئناََ این اتفاق رخ میدهد. من که مدیریت بازاریابی را بر عهده دارم این اطمینان را میدهم که تمامی جادو و جذابیتهایی که در زمان عرضهی کنسولهای نسل قبلی به ارمغان آوردیم را باری دیگر ارائه دهیم.
آقای لمپل در ادامه توضیح داد که اگر قرار بود پلیاستیشن ۵ در شرایطی عادی عرضه شود مطمئناََ شرکت سونی به شیوهی کاملاََ متفاوتی مراحل بازاریابی کنسول را انجام میداد و رویههایی که در ماههای گذشته مشاهده کردیم برخی رخ نمیدادند و برخی با تغییراتی همراه بودند. به طور مثال در شرایط عادی ایستگاههای تجربهی حضوری از پلیاستیشن ۵، دسترسی کامل به کنسول در نمایشگاهها، رویدادهای حضوری مختلف و مواردی بیشتر رخ میداد. با وجود شرایط حال حاضر در جهان شرکت سونی رویکردی متفاوت را برگزیده است و تبلیغ تلویزیونی اخیر جزوی از رویکرد جدید آنها به حساب میآید. آقای لمپل در این باره گفت:
اگر جهان در شرایطی عادی قرار داشت، ما ایستگاههایی برای آزمایش کنسول تعبیه میکردیم تا مشتریان قبل از خرید بتوانند محصول را لمس و تجربه کنند یا لحظاتی با آن تعامل داشته باشند و در نتیجه درک کنند که ما چرا تا این حد از کنسول تعریف میکنیم. ما میبایست نحوهی انجام کارها را به طور کامل تغییر دهیم، اگر در چنین شرایطی نبودیم به گونهای دیگر عمل میکردیم و نوع دیگری از بازاریابی را پیش میگرفتیم. پس از شیوع ویروس کرونا شاهد جهان جدیدی خواهیم بود و رویهی بسیاری از کارها در کسب و کار تغییر میکند، ما باید خلاقتر شویم و نوآورانهتر فکر کنیم. اگرچه ما چنین شرایطی را برای عرضهی کنسول نسل بعدی نمیخواستیم اما خوشحالیم که توانستیم آن را کنترل کنیم.
همچنان اطلاعات منتشر نشدهی زیادی در رابطه با پلیاستیشن ۵ وجود دارد. ما هنوز تاریخ عرضه و قیمت آن را نمیدانیم اما گزارشهای مختلفی وجود دارد که بر اساس آنها در اواخر این ماه یا اوایل سپتامبر سونی رویداد جدیدی را برگزار خواهد کرد تا در رابطه با قیمت، تاریخ عرضه، بازیهای جدید، سرویسهای تحول یافته و رابط کاربری پلیاستیشن ۵ صحبت کند.