فروش بازی Destroy All Humans فراتر از انتظارات سازندگان بوده است

پاورتل/ شرکت امبریسر گروپ (Embracer Group) امروز گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد. در بخشی از این گزارش، به بازی Destroy All Humans اشاره شد. آقای لارس وینگفورد (Lars Wingefors)، مدیرعامل شرکت امبریسر گروپ در بیانیه‌ای اظهار داشت که این بازی از هر دو جهت فروش و بازخوردها انتظارات این شرکت را برآورده کرده است.

بازی Destroy All Humans عنوانی در سبک اکشن سوم شخص است که در حقیقت بازسازی عنوان منتشر شده در سال ۲۰۰۵ میلادی محسوب می‌شود. طبق اعلام امبریسر گروپ، این بازی فراتر از انتظارات این شرکت عمل کرده اما این شرکت هنوز آمار دقیقی از میزان فروش بازی را ارائه نداده است.

آقای وینگفورد در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بازی Desperados III اشاره کرد. با وجود آن که این بازی با بازخوردهای بسیار خوبی از سوی منتقدین مواجه شد، اما آمار فروش خیلی خوبی را ثبت نکرده است. با این حال، آقای وینگفورد معتقد است که این بازی به علت سبک خاص خود در بلندمدت به فروش بهتری دست پیدا خواهد کرد.

عنوان Destroy All Humans هم‌اکنون برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *