قیمت گلکسی A42 5G چقدر خواهد بود؟

پاورتل/ حدودا یک ماه پیش بود که گلکسی A42 5G سامسونگ به عنوان ارزان ترین گوشی ۵G این شرکت معرفی شد. چند روز پیش مشخصات سامسونگ گلکسی A42 5G رسما اعلام شد. حالا اما نوبت به قیمت است. گفته می شود که قیمت گلکسی A42 5G احتمالا ۴۵۰ دلار( حدودا ۱۳/۹۵۰/۰۰۰ تومان) باشد. این قیمت برای رقابت با رقبای مستقیمش می تواند قابل توجه باشد.

چندی پیش بود که تلفن های ۵G هزینه بالایی را تحمیل می کردند، اما اکنون با گوشی هایی مانند OnePlus Nord و Moto G 5G Plus تعداد قابل توجهی تلفن های ارزان قیمت وجود دارد، که Samsung Galaxy A42 5G آخرین گزینه از این دسته است.

قیمت این گوشی ۳۴۹ پوند (تقریباً ۴۵۰ دلار / ۶۳۰ دلار استرالیا است اما در دسترس بودن در این مناطق هنوز تأیید نشده است) و از ۱۶ آبان ۹۹ به فروشگاه های انگلیس وارد می شود. این یک قیمت میان رده پایین است و با این پول بیش از ویژگی ۵G بابت آن می کنید.

سامسونگ Galaxy A42 5G همچنین دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری است که با بزرگترین پاورتلی خواهد بود که در یک تلفن در این رده پیدا می کنید. همچنین این دستگاه از از شارژ سریع ۱۵ وات پشتیبانی می کند. در واقع در مقایسه با برخی از گوشی ها خیلی سریع نیست، اما هنوز هم بهتر از آن است که در برخی از تلفن های ارزان قیمت دیگر پیدا کنید.

همچنین یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی HD+ با پنل Super AMOLED و یک دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۴۸MP با f/1.8 ، یک دوربین فوق عریض ۸MP با f/2.2 ، یک دوربین ماکرو ۵MP با f/2.4 و ۵MP با f/2.4 نیز وجود دارد.

همچنین در قسمت جلوی خود یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی به همراه چیپست میان رده اسنپدراگون ۷۵۰G و ۴ گیگابایت رم دریافت می کنید. حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت است و همچنین یک اسلات کارت microSD نیز در آن قرار دارد.

سامسونگ Galaxy A42 5G دارای یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه است و در سایه های Prism Dot Black ، Prism Dot White و Prism Dot Grey ارائه می شود.

این مشخصات تقریبا مطابق با انتظاراتی است که برای این قیمت انتظار داریم و باید تلفن را در رقابت مستقیم با گوشی های ذکر شده در بالا قرار دهد. اینکه آیا این گوشی برجسته خواهد شد. باید مشخص شود، اما اگر می خواهید یک تلفن ۵G ارزان قیمت از طرف سامسونگ به طور خاص داشته باشید Galaxy A42 5G می تواند گزینه خوبی باشد.

نظر شما درباره قیمت گلکسی A42 5G چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *