مادربرد جدید ایسوس تمام رکوردهای اورکلاکینگ را جا به جا کرد!

پاورتل/ مادربرد تازه نفس ROG Crosshair VIII Dark Hero ایسوس که میان اورکلاکرها قدرتمندترین مادربرد X570 نیز شناخته می‌شود، توانسته است رکوردهای نخست جهانی بسیاری را با پردازنده‌های AMD Ryzen 5000 کسب کند.

 این مادربرد با برخورداری از کیفیت بالا و مدار تغذیه (VRM) قدرتمند ۱۴+۲ فاز، سوکت AM4 و چیپست AMD X570 توان استخراج تمام کارایی و قدرت پردازنده‌های AMD RYZEN 5000 را داشته و توانسته سطح جدیدی از این پردازنده‌ها را به لطف کیفیت و کارایی بالا و هنز اورکلاک به نمایش بگذارد.

ایسوس، به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده مادربرد در جهان سال‌ها است که مادربردهایی بسیار قدرتمند برای اورکلاکینگ و دیگر مصارف تولید می‌کند و حال مدل ROG Crosshair VIII Dark Hero توانسته است به لیست افتخارات ایسوس بیافزاید. اولین رکوردی که از این مادربرد بر سر زبان‌ها افتاده مربوط به ثبت فرکانس ۶۳۷۳ مگاهرتزی بوده و بالاترین فرکانس برای پردازنده  ۱۶ هسته‌ای Ryzen 9 5950X است.

در حال حاضر این مادربرد با مجموع ۹۷ رکورد جهانی در پردازنده های سری Ryzen™ ۵۰۰۰ بوده و با پشتیبانی چیپست X570  این مادربرد از پردازنده های دیگر سری Ryzen، منتظر افزایش تعداد رکوردهای به دست آمده از این مادربرد توسط حرفه ای های دنیای سخت افزار خواهیم بود.

همچنین ۲۸ رکورد اول جهانی دیگر توسط این مادربرد ثبت شدند؛ از جمله این تست ها می‌توان به wPrime – ۳۲m اشاره کرد که این تست تنها در ۱٫۴۶۴ ثانیه انجام شده و به معنی ثبت رکورد جهانی دیگر همراه با این مادربرد ایسوس است. در تست Cinebench – R11.5 نیز با کسب ۷۵٫۲۴ امتیاز، این مادربرد توانسته است تا رکورد نخست جهانی پردازنده‌های ۱۶ هسته‌ای و پردازنده Ryzen 9 5950X را برای خود به ثبت برساند.

شکستن محدودیت پردازنده‌های RYZEN 5000 توسط این مادربرد تا مدل Ryzen 9 5900X نیز ادامه داشته که طبق اطلاعات ثبت شده، تمامی رکوردهای اول جهانی این پردازنده با مادربرد ROG Crosshair VIII Dark Hero ایسوس به ثبت رسیده است. از طرفی دیگر، این هیولای بی رقیب به عنوان میزبان پردازنده Ryzen 7 5800X و Ryzen 5 5600X توانسته است تا ۲۰ رکورد نخست جهانی دیگر را کسب کند.

گفتنی است برای دستیابی به چنین رکوردهای جهانی، مادربرد ROG Crosshair VIII Dark Hero ایسوس به صورت کاملا حرفه‌ای طی مراحلی تخصصی با نیتروژن مایع با دمای نزدیک به ۱۹۶ درجه زیر صفر اورکلاک شده که خود بیانگر میزان دوام بالای این مادربرد ایسوس است.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *