ظاهراً مایکروسافت در کمتر از یک هفته پس از اینکه آیکون بینگ را به تسکبار ویندوز آورد، حالا تصمیم گرفته است آن را حذف کند.
مایکروسافت چند روز پیش با انتشار یک بهروزرسانی بزرگ، آیکون چتبات بینگ را به تسکبار ویندوز ۱۱ آورد و حتی این آیکون به تسکبار ویندوز ۱۰ هم اضافه شد. اما حالا کاربران میگویند این آیکون حذف شده است.
-

لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسر مدل Aspire E5-475G-39N6
خرید محصول -

تیشرت مردانه جامه پوش آرا مدل ۴۰۱۱۰۱۹۱۹۹-۱۶
خرید محصول -

کارواش ویوارکس مدل VR5130-PW
اطلاعات بیشتر -

ادو پرفیوم مردانه ریو کالکشن مدل Rio Floria Men حجم 15ml
خرید محصول -

تنظیم کننده روغن میل لنگ مدل LFB479Q-3610200A مناسب برای خودروهای لیفان
اطلاعات بیشتر -

مایو زنانه ماییلدا مدل ۲ تکه کد ۳۶۸۶-۷۱۰۰-۳ رنگ کرم
۲,۳۴۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -

گیج فشار سنج وکتو مدل HS-20a
خرید محصول -

ساعت مچی دیجیتال مردانه کاسیو مدل GM-110RB-2ADR
خرید محصول
ردموندیها با معرفی بینگ جدید میخواهند با روشهای مختلفی تعداد کاربران آن را بیشتر کنند تا بلکه بتوانند بهمرورزمان سهم گوگل در بازار موتورهای جستجو را کاهش دهند. یکی از راهکارهای جدید مایکروسافت برای دستیابی به این هدف، افزودن آیکون چتبات بینگ به نوار جستجوی تسکبار ویندوز ۱۰ و ۱۱ بود.
حذف آیکون چتبات بینگ از تسکبار ویندوز
درحالیکه آیکون چتبات بینگ باعث دسترسی مستقیم به این ابزار نمیشد و برای شروع گفتوگو باید به مرورگر اج میرفتید، بازهم کاربران برای آزمایش آن بیشتر تمایل پیدا میکردند. اما حالا ظاهراً مایکروسافت تصمیم به حذف این آیکون گرفته است. بنابراین احتمالاً تنها با یک برنامه آزمایشی کوتاهمدت روبهرو بودهایم.![]()
درحالحاضر طبق گفته کاربران، خبری از این آیکون در نوار جستجوی تسکبار ویندوز ۱۰ و ۱۱ نیست و با نوار سابق روبهرو هستیم. مایکروسافت هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده است.
یکی از دلایل حذف این آیکون میتواند مربوط به این موضوع باشد که بینگ جدید هنوز در اختیار تمام کاربران قرار نگرفته است و تنها افرادی که در لیست انتظار آن ثبتنام کردهاند، میتوانند از آن استفاده کنند. علاوهبراین، شاید ردموندیها بخواهند امکان گفتوگوی مستقیم با بینگ را در منوی استارت برای کاربران فراهم کنند و دیگر نیازی به بازکردن جداگانه مرورگر اج نباشد.
درنهایت باید به این موضوع اشاره کرد که حذف بینگ از نوار جستجوی تسکبار ویندوز بهمعنای آن نیست که دیگر مایکروسافت برنامهای برای ادغام بینگ با ویندوز ندارد. درحقیقت ردموندیها برنامههای بزرگی را برای بینگ جدید دنبال میکنند و حتی چتبات بینگ را به اسکایپ هم اضافه کردهاند. بنابراین احتمالاً بهزودی چتبات بینگ با رویکردی متفاوت به ویندوز میآید.








