مایکروسافت نام ویندوز ۱۱ را در یکی از اسناد گیت‌هاب تایید کرد

پاورتل/ مایکروسافت هنوز رسما تایید نکرده که پنج‌شنبه این هفته از ویندوز ۱۱ رونمایی خواهد کرد، اما این شرکت در صفحه گیت‌هاب خود فایلی را قرار داده که به‌طور مستقیم به نام ویندوز ۱۱ اشاره می‌کند.

با توجه به اخبار و بیلدی که از ویندوز ۱۱ به سطح اینترنت راه پیدا کرده، با اطمینان می‌توان گفت که مایکروسافت پنج‌شنبه ویندوز ۱۱ را معرفی می‌کند. با وجود تایید غیرمستقیم مایکروسافت، هنوز عده‌ای هستند که تصور می‌کنند بیلد افشا شده یک نسخه تقلبی از ویندوز است و ویندوز ۱۱ وجود ندارد. حالا مایکروسافت در فایلی در صفحه گیت‌هاب Microsoft Azure نام ویندوز ۱۱ را تایید کرده است.

بر اساس اطلاعات این صفحه، ویندوز ۱۰ قرار است در کنار ویندوز ۱۱ به حیات خود ادامه دهد، اما فعلا اطلاعاتی پیرامون عرضه جهانی نسخه جدید ویندوز در دسترس نیست. همچنین نمی‌دانیم که اینسایدرهای ویندوز این نسخه را همزمان با روز معرفی دریافت می‌کنند یا خیر.

بر طبق پیش‌بینی‌ها، نسخه پایدار ویندوز ۱۱ احتمالا در ماه اکتبر منتشر می‌شود. این احتمال هم وجود دارد که محصولات تازه‌ای در همان بازه زمانی با ویندوز ۱۱ از راه برسند. اما در هر صورت، مایکروسافت عجله‌ای برای انتشار ویندوز ۱۱ نخواهد داشت و احتمالا هنوز چند ماه با عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل فاصله داریم.

در چند روز اخیر اطلاعات زیادی از ویندوز ۱۱ فاش شده است. این نسخه نسبت به ویندوز ۱۰ تغییرات ظاهری نسبتا زیادی داشته و حالا پنجره‌هایی با لبه‌های گرد و منوی استارت متفاوتی دارد. ویندوز ۱۱ از دارک مود پشتیبانی می‌کند و حتی لوگوی جدیدی دارد. بسیاری از قابلیت‌های ویندوز ۱۱ از ویندوز ۱۰ ایکس به این سیستم عامل آمده‌اند. اگر مایل به آزمایش نسخه فاش شده ویندوز ۱۱ هستید می‌توانید آموزش نصب این سیستم عامل را مطالعه کنید.

مایکروسافت پنج‌شنبه همین هفته ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران رویدادی برگزار خواهد کرد و حالا می‌دانیم که باید منتظر ویندوز ۱۱ باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *