محتوای‌اضافه داستانی بازی Gears 5 منتشر شد

پاورتل/ مدت زمان قابل توجه‌ای از عرضه‌ی بازی Gears 5 می‌گذرد و از زمان انتشار تا به این لحظه استودیوی کوالیشن (The Coalition) توانسته با محتویات اضافه‌ی بخش چندنفره، این عنوان را به‌روز نگه دارد و ما حتی شاهد به‌روزرسانی گرافیکی بازی برروی کنسول‌‌های نسل بعدی مایکروسافت یعنی اکس‌باکس سری اکس و اس نیز بودیم. اکثر محتویات قبلی برای بخش چندنفره در دسترس قرار گرفته بودند اما امروز بسته‌ی الحاقی داستانی Hivebusters عرضه شده است.

این بسته‌ی الحاقی شامل سه شخصیت کیگان (Keegan)، لانی (Lahni) و مک (Mac) می‌شود که ما آن‌ها را قبلاََ در حالت فرار (Escape) دیده بودیم. این محتوای اضافه شده، شامل یک بخش داستانی کاملاََ تازه خواهد شد که برای تقریباََ ۳ ساعت بازی‌بازان را سرگرم می‌کند. بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی تیم سازنده، در این بسته‌ی الحاقی بازی‌بازان به همراه شخصیت‌های اعلام شده وارد جزایر گالانگی (Galangi) خواهند شد تا با دشمنی با نام واکاتو (Wakaatu) مبارزه کنند. شما می‌توانید این بخش جدید داستانی را به صورت تک‌نفره و یا سه نفره‌ی co-op تجربه کنید. همچنین در کنار این محتوا شاهد به‌روزرسانی تازه‌ای هستیم که بهبودهای متعددی را به همراه می‌آورد و بازی را روان‌تر از گذشته می‌کند.

استودیو کوالیشن مدت‌ها پیش متذکر شده بود که علاقه‌ای به ساخت بسته‌ی الحاقی داستانی برای بازی Gears 5 ندارد. بعدها خانم زویی کورنوئه (Zoë Curnoe)، تولیدکننده‌ی بازی Gears 5، اعلام کرد که  آن‌ها پس از مشاهده‌ی درخواست حداکثری طرفداران مبنی بر ارائه‌ی یک بخش داستانی تازه، تصمیم بر توسعه‌ی این بسته الحاقی داستانی گرفته‌اند.

شما می‌توانید در حال حاضر عنوان Gears 5 را برروی اکس‌باکس سری اکس، سری اس و رایانه‌های شخصی تجربه کنید. بسته‌ی الحاقی Hivebusters به همراه به‌روزرسانی دوازدهم در حال حاضر قابل دانلود است. بسته‌ی الحاقی مذکور ۱۹.۹۹ دلار قیمت دارد و مشترکین اکس‌باکس گیم پس آلتیمیت (Xbox Game Pass Ultimate)  به صورت رایگان به آن دسترسی خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *