مشخصات، قیمت و تصاویر گوشی ردمی نوت 13R پرو شیائومی افشا شد

به نظر می‌آید زمان زیادی تا معرفی عضو جدیدی از خانواده ردمی نوت شیائومی باقی نمانده است. در همین رابطه شاهد افشای مشخصات گوشی ردمی نوت ۱۳R پرو به همراه تصاویر و قیمت آن در شبکه‌های اجتماعی هستیم. ظاهراً گوشی جدید شیائومی به تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ مدیاتک مجهز بوده و با قیمتی در حدود ۲۷۵ دلار روانه بازار خواهد شد.

گوشی ردمی نوت ۱۳R پرو به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی مجهز است که احتمالاً از نوع اولد با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. جدیدترین گوشی میان رده شیائومی از حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعتی در کنار اندروید ۱۳ در بخش نرم‌افزاری بهره می‌برد.

ابعاد جدیدترین گوشی شیائومی ۱۶۱.۱۱ در ۷۴.۹۵ در ۷.٫۷۳ برابر میلی‌متر بوده و وزنش به ۱۷۴ گرم می‌رسد. gsmarena وجود دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی را روی قاب پشتی گوشی تأیید می‌کند که با دوربین کمکی ۲ مگاپیکسلی همراه شده است. در پنل جلویی نیز دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی ردمی Note 13R Pro با شارژر MDY16-ED عرضه خواهد شد. حداکثر توان شارژر مورد اشاره ۳۳ وات است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده ردمی نوت ۱۳ آر پرو با تراشه Dimensity 6080 مدیاتک عرضه خواهد شد. همچنین نسخه ۱۲ و ۲۵۶ گیگابایت این گوشی میان‌رده ۲۷۵ دلار قیمت دارد. انتظار می‌رود ردمی نوت ۱۳R پرو در ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) معرفی و به بازار عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *