مشخصاتی از وان پلاس نورد CE به‌همراه قیمت آن منتشر شد

پاورتل/ طبق تازه‌ترین اخبار، وان پلاس نورد CE بیستم خرداد معرفی خواهد شد. این گوشی ۳۱۵ دلاری ارزان‌تر از وان پلاس نورد خواهد بود.
   
به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، وان پلاس نورد CE نسخه ۵G دهم ژوئن (بیستم خرداد) رونمایی و فروش رسمی‌اش از شانزدهم ژوئن (بیست‌وششم خرداد) آغاز خواهد شد. جدیدترین گوشی وان‌ پلاس در هند ۲۲،۹۹۹ روپیه ( حدود ۳۱۵ دلار) قیمت خواهد داشت و شامل تخفیفاتی خواهد بود که قیمتش را کاهش می‌دهد.

انتظار می‌رود نسخه‌ دیگری با نام Nord Core Edition نیز معرفی شود که کمی ضعیف‌تر از نورد اصلی باشد. گفته می‌شود در نسخه‌ ادیشن پنل پشتی میزبان مجموعه دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین اصلی و دوربین اولتراواید و دوربین عمق‌سنج خواهد بود و به‌احتمال زیاد حسگر ماکرو در این نسخه تعبیه نخواهد شد.

اکنون اطلاعاتی از بانک HDFC در وب‌سایت وان پلاس در هند نمایش داده شده است که کاربران درصورت خرید گوشی هوشمند وان پلاس نورد N1 (همان Nord CE 5G)  از تخفیف ۱،۰۰۰ روپیه‌ای برخوردار خواهند شد و خواهند توانست آن را به قیمت ۲۲ هزار روپیه تهیه کنند.

بنابر اطلاعات منتشرشده، مطمئن خواهیم بود که قیمت وان پلاس نورد سی‌ ای قیمت ۲۲۹۹۹ روپیه خواهد بود؛ زیرا درحال‌حاضر، مدل وان پلاس نورد در هند ۲۴،۹۹۹ روپیه قیمت دارد که گران‌تر از مدل نورد CE است. امیدواریم در روزهای باقی‌مانده جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *