مشخصات دوربین اسمارت‌فون شیائومی 12 اولترا اعلام شد

تاکنون در خصوص اسمارت‌فون آینده شیائومی ۱۲ اولترا شایعات بسیار محدودی منتشر شده است؛ اما با نزدیک شدن به ۳ ماهه نخست سال ۲۰۲۲ به تدریج تصویری واضح‌تر از این هندست در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. آخرین گزارش توسط وبسایت Xiaomiui منتشر شده و نشان‌دهنده اسامی رمز و مشخصات ابتدایی دوربین هندست است. همچنین بر اساس این گزارش، کمپانی در تدارک عرضه اسمارت‌فون شیائومی ۱۲ اولترا Enhanced Edition است.

سورس کد MIUI شیائومی به موجودیت ۲ هندست با اسامی رمز Thor و Loki اشاره می‌کند. اسم رمز Thor متعلق به نسخه استاندارد شیائومی ۱۲ اولترا بوده و ظاهرا Loki نیز مربوط به نسخه پیشرفته‌تر است. هر ۲ اسمارت‌فون مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸ Gen1 هستند و این موضوع ابدا جای تعجب ندارد. این تراشه در حال حاضر تحت‌عنوان اسنپ‌دراگون ۸۹۸ شناخته می‌شود.

این هندست مجهز به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی GN5 سامسونگ برای دوربین اصلی است. در کنار دوربین اصلی از ۳ سنسور ۴۸ مگاپیکسلی دیگر نیز استفاده خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها حداقل یکی از این دوربین‌ها مجهز به لنز فوق‌عریض خواهد بود؛ در حالی‌که از قابلیت بزرگنمایی حداکثر ۱۲۰ برابری برای عکاسی پشتیبانی خواهد شد (همانند شیائومی می ۱۱ اولترا). حداکثر میزان زوم هنگام ضبط ویدیو برابر با ۱۵ برابر خواهد بود.

در این گزارش به وجود اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر جدید اشاره شده است؛ اما هنوز مشخص نیست که این حسگر از چه مزایایی برخوردار خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *