مشخصات و تصاویر گوشی گلکسی A25 5G سامسونگ افشا شد

به نظر می‌آید سامسونگ قصد دارد نسل بعدی گوشی‌های میان‌رده خود را زودتر از موعد مقرر روانه بازار کند. در همین رابطه برخی مشخصات گوشی A25 5G سامسونگ افشا شده و تصاویر آن نیز به بیرون درز کرده است. جزئیات بیشتر درباره میان‌رده جدید کره‌ای‌ها را در ادامه این نوشتار بخوانید.

گوشی گلکسی A24 4G را در اوایل ماه می (اردیبهشت) به بازار عرضه شده اما ظاهرا این شرکت در حال حاضر مشغول توسعه گوشی Galaxy A25 5G است. در همین رابطه برخی مشخصات این گوشی به بیرون درز کرده و تصاویر A25 هم منتشر شده که از تشابه آن با گلکسی A24 4G حکایت دارد.

البته زمان افشای این اطلاعات نیز عجیب است و بلافاصله پس از عرضه گوشی گلکسی A24 انجام شده است. همین امر موجب شده برخی از منابع خبری مدعی شوند که گوشی A25 5G در واقع همان گلکسی A24 5G است و احتمال دارد سامسونگ از عرضه A24 5G صرف نظر کرده باشد.

گوشی گلکسی A25 5G با ابعاد ۱۶۲ در ۷۷.۵ در ۸.۳ میلی متر روانه بازار خواهد شد. این گوشی به نمایشگر ۶.۴۴ اینچی مجهز شده و از سنسور اثر انگشت روی دکمه پاور پشتیبانی می‌کند.

روی قاب پشتی این گوشی سه سنسور دوربین قرار گرفته و در لبه پایین بدنه گلکسی A25 5G می‌توان همانند نسل قبل حضور جک ۳.۵ میلی‌متری صدا را دید. پورت USB C همینجاست و اسپیکر نیز در سمت دیگر این پورت قرار دارد.

ظاهراً این گوشی با رنگ مشکی روانه بازار خواهد شد. هنوز زمان عرضه گلکسی A25 5G مشخص نیست اما انتظار می‌رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره این گوشی میان‌رده سامسونگ به بیرون درز کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *