معرفی اپ – از گوشی خود به عنوان وبکم وایرلس استفاده کنید

پاورتل/ اپلیکیشن DroidCam ابزاری که می‌تواند گوشی اندرویدی یا آیفون شما را خیلی راحت به یک وب‌کم وایرلس تبدیل کند. محصول تیم DEV47APPS از طریق یک نرم‌افزار واسط رایانه‌ای می‌تواند گوشی شما را به یک وب‌کم وایرلس خیلی خوب و باکیفیت تبدیل کند که با نرم‌افزارهای مکالمه ویدیویی مثل اسکایپ هم سازگاری دارد.

اما درویدکم چطور کار می‌کند؟ بگذارید مرحله به مرحله کار را پیش ببریم. نکته اول اینکه اپلیکیشن DroidCam دو نسخه دارد، یکی رایگان و حاوی تبلیغات و دومی نسخه پولی با قیمت پنج دلار که در آن خبری از تبلیغات نیست و ضمنا امکان استریم تصاویر با کیفیت ۷۲۰p و فریم ریت بالا را به شما می‌دهد. پیشنهاد ما به شما استفاده از نسخه حرفه‌ای به نام DroidCam X است هر چند که با نسخه رایگان هم برای استفاده کوتاه مدت می‌توانید به نتیجه مطلوب برسید.

بعد از اینکه اپلیکیشن را روی گوشی دانلود کردید، باید کلاینت نرم‌افزاری‌‌ آن برای دسکتاپ را هم بگیرید. در حال حاضر درویدکم دو کلاینت ویندوز و لینوکس را آماده کرده که می‌توانید از وبسایت تیم سازنده دریافتشان کنید. متأسفانه این کلاینت هنوز برای مک منتشر نشده، بنابراین اگر آیفون داشته باشید فعلا ناچار به استفاده از کلاینت ویندوز هستید (البته گزینه دیگر استفاده از اپلیکیشنی مشابه به نام EpocCam است).

بعد از نصب کلاینت دسکتاپ حالا نوبت به ایجاد ارتباط بین گوشی و رایانه می‌رسد. اینجا باید توجه داشته باشید که هم گوشی و هم رایانه به یک وای فای واحد وصل شده باشند. در این صورت می‌توانید آی پی آدرس وای فای را از نسخه گوشی (که عددی مثل ۱۹۲.۱۶۸.۱.۹۱ است) بردارید و در کلاینت ویندوز وارد کنید و تمام. حالا گوشی و رایانه به هم متصل شده‌اند.

اینجا حواستان باشد که گزینه میکروفون را (اگر در رایانه ندارید) فعال کرده‌ باشید. درویدکم روی ویندوز معمولا توسط نرم‌افزارهای چت به عنوان وب‌کم شناسایی می‌شود و یک بار ری‌استارت ویندوز بعد از نصب برای حل مشکلات احتمالی‌اش کفایت می‌کند. اما ممکن است در استفاده از اپلیکیشن با مشکلاتی مثل تأخیر در تصویر یا صدا مواجه شوید که با دستکاری تنظیمات اپلیکیشن معمولا قابل بهبود هستند.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۲.۶ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *