معرفی اپ – اپلیکیشنی که فضول‌های اطراف‌تان را شناسایی می‌کند!

پاورتل/ حتی اگر روی گوشی لاک اسکرین داشته باشید، باز هم کسی پیدا می‌شود که بخواهد به آن وارد شود. اگر این موضوع باعث نگرانی‌تان شده، شاید بد نباشد که روی گوشی از یک ابزار خوب برای شناسایی افراد مزاحم ( به اصطلاح برنامه فضولگیر) خوب استفاده کنید.

لاک واچ در این مقوله جزو محبوب‌ترین‌هاست. این اپلیکیشن روش ساده‌ای برای مچ گیری دارد: هر بار که کسی بخواهد از لاک اسکرین گوشی شما عبور کند، ایمیلی برای آگاهی دریافت خواهید کرد. برای شروع کار با لاک واچ کافیست اپلیکیشن را باز کرده و اسلایدر Send alert email را فعال کنید. سپس بعد از دادن دسترسی ادمین، آدرس ایمیل خود را به اپلیکیشن بشناسانید.

در مرحله بعدی باید حداقل تعداد تلاش‌های لازم برای ارسال ایمیل را تعیین کنید که می‌تواند یک، دو یا سه بار باشد. توصیه ما این است که عدد ۲ را پاورتل کنید. البته این را هم باید بدانید که در صورت دریافت پیام خطای ورود هنگام بازگشایی قفل، اگر رمز را زیر ۱۰ ثانیه اصلاح کنید لاک واچ هیچ ایمیل هشداری برایتان نمی‌فرستد.
 
اما در صورت دریافت ایمیل چه چیزهایی در آن می‌بینید؟ اطلاعات دریافتی می‌توانند شامل عکس گرفته شده توسط اپ (که چهره فرد خاطی است)، موقعیت جغرافیایی گوشی شما و نقشه آن موقعیت است. شاید شانس با شما یار باشد و از طریق این اطلاعات بتوانید فرد مزاحم یا حتی سارق را شناسایی کنید!


لاک واچ قابلیت‌های پیشرفته‌ دیگری هم دارد که آن‌ها را با پرداخت هزینه آزاد می‌کند، از جمله این که در صورت تعویض سیم کارت یا خاموش کردن گوشی توانایی اطلاع‌رسانی به شما را خواهد داشت. همچنین با خرید نسخه حرفه‌ای که ۴ دلار هزینه دارد، می‌توانید در ایمیل در عوض یک عکس سه عکس دریافت کرده و یک صدای کوتاه ضبط شده از لحظه تلاش برای گشودن رمز گوشی را هم بشنوید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵ به بالا

حجم: یک مگابایت

*لینک دانلود*

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *