معرفی اپ – بازی/ Doomsday: Last Survivors؛ تجربه‌ای بی‌نقص از جهانی درگیر فروپاشی

این استودیو کارنامه درخشانی در ساخت بازی‌های استراتژیک دارد. منتهی یکی از جدیدترین عناوین مربوط به این استودیو؛ بازی موبایلی Doomsday: Last Survivors می‌شود که در اواخر سال ۲۰۲۲ برای پلتفرم موبایل منتشر شد. این بازی عمدتا به دلیل تبلیغات گسترده‌ای که استودیوی IGG برای این عنوان کرده است، شناخته می‌شود. Doomsday: Last Survivors اگرچه یک بازی استراتژیک موبایلی است، اما به سراغ کلیشه‌ای تکراری رفته است. کلیشه‌ای که شاید در نگاه اول چندان دوست داشتنی بنظر نرسد، منتهی به محض این‌که شما به بازی موبایلی Doomsday: Last Survivors فرصت دهید، این بازی آن روی جذابش را به شما نشان خواهد داد.

Doomsday: Last Survivors سفری دوست داشتنی و توام با وحشت به جهانی پساآخرالزمانی است. این بازی موبایلی راوی جهانی می‌شود که با زامبی‌هایی وحشتناک و موجودات جهش یافته آلوده شده است. دنیایی که در آن موجودات غول‌پیکر چند ده متری؛ تبدیل به پادشاهان زمین شده‌اند و معدود افراد باقی‌ مانده نیز، باید به دنبال راهی برای نجات باشند. همچنین بازی موبایلی Doomsday: Last Survivors درست در بخش داستانی، کاراکترهای بسیاری دارد که شما با آن‌ها و به تدریج در روند بازی آشنا خواهید شد.

برای اجرای بازی موبایلی Doomsday: Last Survivors شما نیاز به دسترسی به اینترنت دارید
 

همانطور که پیش‌تر درباره آن صحبت کردیم؛ این بازی موبایلی ترکیبی از المان‌های استراتژیک و مکانیزم‌های مدیریتی است که حسی دوست داشتنی را از تجربه یک بازی موبایلی به ارمغان آورده است. خوشبختانه همانطور که از استودیوی IGG انتظار می‌رفت، بازی موبایلی Doomsday: Last Survivors با کیفیت و استانداردهای بسیار خوبی ساخته شده است. بازی Doomsday: Last Survivors اگرچه دوست دارد که خودش را یک بازی استراتژیک معرفی کند، اما نمی‌توان در دنیای این بازی المان‌های نقش آفرینی بازی موبایلی Doomsday: Last Survivors را نادیده گرفت.

همه‌چیز در دنیای این بازی بنظر ساده می‌رسد، اما خب با پیشروی شما در این بازی؛ دست‌پخت جدید استودیوی IGG به شما ثابت خواهد کرد که ابدا نباید این بازی را نادیده بگیرید. هدف بازی در ساخت پناهگاهی مطمئن و امن برای معدود افراد باقی‌ مانده در سطح زمین است. البته این صرفا زامبی‌ها نیستند که تهدیدی بزرگ‌ برایتان به حساب می‌آیند؛ بلکه دیگر بازیکنان نیز در Doomsday: Last Survivors به دنبال راهی برای دزدیدن و غارت منابع شما هستند.

شما می‌توانید با کمک ابزار آلات و منابعی که در دنیای جهنمی بازی Doomsday: Last Survivors پیدا می‌کنید، پناهگاه‌تان را ارتقا دهید. تنوع ساختمان‌ها در این بازی موبایلی بسیار خوب هستند و باید اعتراف کرد که بازی Doomsday: Last Survivors به ریشه‌های اصلی بازی‌های استراتژیک – مدیریتی پایبند است و اگر به دنبال یک بازی جذاب استراتژیک هستید، این بازی دوست داشتنی گزینه بسیار خوبی برای شماست.

استودیوی دوست داشتنی IGG ابدا استودیویی دست و پا بسته نیست. آن‌ها تجربیات فوق‌العاده‌ای در ساخت عناوین مختلف استراتژیک دارند و این موضوع نیز در دنیای بازی موبایلی Doomsday: Last Survivors کاملا مشخص است. گرافیک و جلوه‌های بصری این بازی با استانداردهای روز پلتفرم موبایل طراحی شده‌اند و کات‌سین‌ها و محیط Doomsday: Last Survivors تقریبا تمام انتظارات شما را برآورده خواهند کرد. همچنین موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی نیز به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند و همه‌چیز به نوعی دست به دست هم داده است تا Doomsday: Last Survivors یک بازی دوست داشتن باشد.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۱ و بالاتر
حجم: ۱۵۰۰ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *