معرفی اپ – بازی/ Idle Army Base؛ سرباز وظیفه‌ها را به درستی آموزش دهید

Idle Army Base – فرمانده پایگاه نظامی عنوان یک بازی سبک تفننی است که توسط استودیو بازی سازی Neon Play منتشر شده است. استودیو بازی سازی یاد شده پیش از این هم ده ها بازی سرگرم کننده با میلیون ها دانلود برای گیمرها منتشر کرده است و ثابت کرده است که یک استودیو بازی سازی حرفه ای است. Idle Army Base هم یکی دیگر از بازی های خوب و خوش ساخت این استودیو بازی سازی است که به شکل بی نظیری مورد استقبال گیمرها قرار گرفته است و در مدت بسیار کوتاهی بیش از ۵.۰۰۰.۰۰۰ بار در مارکت اندروید دانلود شده و بازخوردهای مثبتی را هم از جانب منتقدان و هم از جانب گیمرها دریافت کرده است. همانطور که احتمالاً از نامش حدس زده‌اید، بازی پیش رو یک بازی سبک آیدل است. اکثر گیمرها با بازی‌های سبک آیدل آشنایی دارند. در این بازی ها معمولاً نیاز نیست کار خاصی انجام دهید و بیشتر کارهای شما در نگاه کردن، صبر کردن، و ضربه زدن روی صفحه نمایش دستگاه تان خلاصه می شوند. اما اگر یک بازی سبک آیدل تم جذاب و درست و حسابی نداشته باشد نمی تواند گیمر را به خودش درگیر کند. از تم هتل، باشگاه، مزرعه، و حتی جهنم و مرگ، تا کنون بسیاری از بازی های سبک آیدل تلاش کرده اند تا تم جذابی ارائه کنند. خوشبختانه Idle Army Base با یک تم جدید نظامی که کمتر در بازی های این سبک دیده می شود توانسته است محتوای غنی و سرگرم کننده ای ارائه کند. ماجرای بازی در یک پایگاه نظامی اتفاق می افتد و با وجود اینکه هیچ گونه جنگ و نبردی برای پیروز شدن وجود ندارد، اصلاً ناامید کننده نیست و بالعکس بسیار اعتیاد آور هم هست.

در طول بازی Idle Army Base تعدادی سرباز به پایگاه نظامی “Fort Idle” اعزام می‌شوند که شما وظیفه دارید به بهترین نحو ممکن به آنها آموزش های نظامی دهید. این آموزش‌ها در چندین ناحیه آموزشی در داخل پایگاه انجام می‌شوند و از میدان‌های باز برای آموزش های ساده قدرت بدنی و آمادگی جسمانی گرفته تا میدان های توپخانه برای آموزش های پیچیده تعمیر و نگهداری و کار با اسلحه‌های سنگین، رنج متنوع و گوناگونی از آموزش‌های مختلف را شامل می شوند. هرگاه یک سرباز تمرینات نظامی خودش را با موفقیت به پایان برساند و دایره بالای سرش به طول کامل سبز شود سکه دریافت می‌کنید. به‌محض اینکه تعداد سکه‌های شما به حد خاصی رسید می‌توانید ناحیه‌های آموزشی نظامی بیشتری در داخل پایگاه بسازید. هرچه این ناحیه‌های آموزشی نظامی در پایگاه بیشتر شوند و پایگاه رشد و توسعه یابد سربازهای جدید بیشتری می‌توانند وارد پایگاه نظامی شوند و در نتیجه شما می‌توانید سکه‌های بیشتری دریافت کنید. همچنین هراز گاهی هم بوسترهایی دریافت می کنید که به شما کمک می کنند ناحیه های آموزشی نظامی بیشتری بسازید و بیشتر سرباز جذب کنید. علاوه بر تمام مواردی که به آن اشاره کردیم، بسیاری از آموزش های نظامی دیگر مثل رژه، ماموریت‌ضربت، جنگ‌شیمیایی، جنگ‌دریایی، جنگ‌هوایی و… هم در این بازی وجود دارد که در طول بازی با آنها آشنا بیشتر خواهید شد. در مجموع، کنترل ها بسیار ساده هستند و به‌راحتی قابل یادگیری می‌باشند. از لحاظ بصری گرافیک بازی طراحی هنری کارتونی دارد و انیمیشن‌ها و افکت ها تحسین برانگیز هستند. صداگذاری ها هم خوب کار شده اند و اتمسفر جذابی را در بازی به وجود آورده اند. جهان بازی بسیار گسترده است و انتخاب های زیاد باعث می شود هیچ گاه از بازی کردن خسته نشوید و همیشه حس رقابتی برای شما تازگی داشته باشد.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۹۸ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *