معرفی اپ – بازی/ LOST in BLUE؛ بقا بعد از سقوط

LOST in BLUE یک بازی ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Volcano Force می باشد که بصورت رایگان منتشر شده است. وقتی از هواپیما سقوط کردید زنده ماندید، پس شما باید سعی کنید منابعی پیدا کنید که بتوانید با آن سلاح و ابزارهای مختلف بسازید. امکانات و خانه هایی برای خود بسازید تا بتوانید در برابر موجودات عجیب جزیره زنده بمانید. در محیط های طبیعی مختلف مثل آتشفشان های آتشین، یخچال های طبیعی یخ زده و یا در برابر موانع دیگر مثل زامبی ها جهش یافته، شبه نظامیان، موجودات وحشی و غیره هر کاری که می توانید انجام دهید و با آنها مبارزه کنید و در نهایت خود را به خانه تان برسانید تا زنده بمانید. برای زنده ماندن در این جزیره متروک و اسرارآمیز، باید با بازیکنانی از سراسر جهان دوستی کنید و منابع محدود را جمع آوری کنید. شخصیت خود را توسعه و ارتقا دهید تا زنده بمانید. در محیط های طبیعی مختلف مانند سواحل، جنگل های بارانی استوایی، باتلاق ها و آتشفشان ها زنده بمانید و کاوش کنید. مواد مختلف را جمع آوری کنید و از این آیتم ها برای ساختن کمپ یا همان پناهگاه خود استفاده کنید. آموزش ساخت انواع ابزار و سلاح را بیاموزید چون برای اینکه زنده بمانید به آنها نیاز پیدا خواهید کرد. پناهگاه منحصر به فرد خود را با امکانات دفاعی مختلف و امکانات بقا (جایی برای کشت محصولات، جایی برای ساخت سلاح) بسازید. آیا می توانید از این جزیره جان سالم به در ببرید و به خانه برگردید؟

در بازی LOST in BLUE چه چیزی را تجربه خواهید کرد ؟
LOST in BLUE جوهر بی‌شماری از ژانر ماجراجویی بقا را برای پلتفرم‌های تلفن همراه به هم پیوند می‌دهد و وعده می‌دهد که برای همه در هنگام زندگی مشترک و ایجاد جوامع، یک زمین بازی خاطره‌انگیز به ارمغان بیاورد. بازی همچنین به طور مداوم در گیم‌پلی و محتوا گسترش می‌یابد، و سفر بازیکن با دوستان را سرشار از پتانسیل و مملو از سرگرمی بی‌پایان می‌کند.

نکته مهم در مورد بازی بقا در جزیره زامبی وحشی ، تجربه بقای واقعی است که در آن بازیکنان برای زنده ماندن تلاش می کنند، مانند یافتن منابع، ساخت اقلام، حفظ غذا، و مبارزه با موجودات مختلف یا بازیکنان دیگر. دنیای بازی نیز با جزییات و عمق توسعه یافته است، با افزایش سختی هر چه به عمق جزیره می روید و شگفتی های بیشتری را برای کاوش اضافه می کنید. بازیکنان همچنین می توانند کیفیت زندگی خود را از طریق فعالیت های برجسته، مانند ساختن پایگاه ها، ارتقاء تجهیزات و ارتباط با سایر بازماندگان، توسعه دهند. بازی محتویات زیادی برای کاوش در اختیار شما دارد و گرافیک باکیفیت و بهینه‌سازی عالی به تحریک بیشتر تجربه بقا کمک می‌کند. اگر به دنبال یک بازی بقا عالی برای تجربه با دوستان هستید، LOST in BLUE یک انتخاب به یاد ماندنی خواهد بود و ارزش وقت گذاشتن برای تحسین بازی بقای نسل بعدی را دارد.

یک زندگی بقای جدید را آغاز می کند
پس از زنده ماندن در یک سقوط هواپیما، در جزیره ای بزرگ گم می شوید و اولین چیز این است که از آب و هوای نامناسب و شکارچیان خطرناک شب زنده بمانید. ماجراجویی بقای شما در حین رفتن به داخل کشور به روش مناسبی محرک خواهد بود. با این حال، همه اینها ارزشش را دارد و با پیشرفت تدریجی، بقای گیم پلی به سطح بعدی ارتقا خواهد یافت. همه اقدامات شما همیشه به چیزهای بهتر منجر می شود و می توانید با وجود جزیره و موجودات وحشتناک زندگی مرفهی داشته باشید.

نبرد شهودی برای بقا
سیستم مبارزه انعطاف پذیر است و پتانسیل های زیادی برای سازگاری با محیط یا زنده ماندن در شرایط بسیار خطرناک جزیره دارد. شما همچنین می توانید برای جمع آوری منابع یا شکار حیوانات مختلف برای کاردستی یا خودسازی حرکت کنید. اگر همه باید اصلاح شوند، می‌توانید سیستم کنترل انعطاف‌پذیر را متناسب با خودتان سفارشی کنید یا در هنگام ورود به خطرناک‌ترین قسمت‌های جزیره به بهبود کارایی بقا کمک کنید.

پناهگاه های جدید را برای شب آماده کنید
پناهگاه همیشه امن ترین مکان برای گذراندن شب یا نگهداری وسایل است و باید خودتان آن را بر اساس مصالح محیطی بسازید. سیستم ساخت ظریف و عمیق است، با طرح ها یا مواد مختلف برای ساخت بهترین پایه ها برای یک سفر طولانی. پناهگاه ها همچنین می توانند دفاعی برای دفع هیولاهای غول پیکر یا محافظت از آیتم های شما در برابر بازیکنان بد نیت اضافه کنند.

برای شگفتی های جدید در اعماق اقیانوس شیرجه بزنید
علاوه بر زنده ماندن در جزیره، می توانید با تجهیزات غواصی در اعماق دریا شیرجه بزنید و به دنبال گنجینه هایی باشید که زمان فراموش کرده است. با این حال، دریا موجودات خطرناک زیادی نیز دارد و برای مبارزه موثر در زیر آب به چیزهای زیادی مانند مهارت ها، آیتم ها و سلاح های مناسب نیاز خواهید داشت. اقلامی که در زیر آب پیدا می‌کنید ارزش مؤثری خواهند داشت و به شما کمک می‌کنند بقای خود را بهبود ببخشید یا عملکردهای جدیدی را برای ساختن یا ساختن به پیشرفت بیشتر باز کنید.

ساخت سلاح های جدید و اقلام بقا
سیستم کاردستی مهمترین چیزی است که برای توسعه زندگی یا کیفیت همه چیز در اطراف خود به آن نیاز دارید و همچنین به ایجاد بسیاری از چیزهای پیشرفته یا ابزارهای ضروری کمک می کند. کاردستی را می توان در هر مکانی انجام داد، اما برخی از آنها به ماشین های با کیفیت بالا برای پردازش یا ساخت در زمان معین مورد نیاز برای اتمام نیاز دارند. بر اساس سطح یا اکتشافات شما، بسیاری از آیتم های جدید در سیستم کاردستی باز می شوند و به شما دسترسی بیشتری به قدرت شلیک یا آیتم های دفاعی رده بالا می دهند.

با دایناسورها روبرو شوید و رام کنید
دایناسورها موجوداتی هستند که مدت هاست منقرض شده اند، اما در این جزیره دوباره ظاهر می شوند و در طول سفر روزهای سختی را برای شما رقم می زنند. اکوسیستم دایناسورها غنی است و انواع مختلفی دارد و اغلب خصمانه هستند یا بازیکنان را در محدوده خود قرار می دهند. با این حال، بهترین بخش این است که بازیکنان می توانند دایناسورها را رام کنند و آنها را سوار کنند یا با حیوانات نبرد کنند تا به آنها در ماجراجویی های خطرناک خود در اعماق جنگل کمک کنند.

خدمه خود را جمع کنید و به بیرون بروید
زنده ماندن با دوستان همیشه یک تجربه به یاد ماندنی در هنگام جمع آوری منابع یا مبارزه در لحظات خطرناک است. بنابراین، حالت گیم پلی Co-op تجربه شما را کامل تر می کند و بسیاری از فعالیت ها یا آیتم های مفید را در اختیار شما قرار می دهد تا با دوستان خود به ماجراجویی بپردازید. علاوه بر این، می‌توانید انجمن‌هایی ایجاد کنید و ویژگی‌های منحصربه‌فرد بیشتری را باز کنید و گروه‌های قدرتمندی را برای ورود به مناطق خاص و یافتن غارت‌های با ارزش ایجاد کنید.

در جنگ های صلیبی با شکوه شرکت کنید
بسیاری از رویدادهای جذاب به طور مرتب در گیم پلی ظاهر می شوند تا مردم را تشویق کنند تا تجربه خود را تغییر دهند یا در جزیره اکتشاف کنند. محتوا و کیفیت رویدادها با گیم پلی معمولی متفاوت است و جنگ های صلیبی مجموعه ای از فعالیت های خاص برای مناطق خاصی از جزیره بزرگ خواهد بود. شما می توانید وظایف مختلف جنگ های صلیبی را به تنهایی یا با دوستان انجام دهید تا بر اساس سهم خود، اقلام کمیاب و اجزای صنایع دستی فوق العاده ای به دست آورید.

برخی از ویژگی های بازی LOST in Blue (Global):

– ساخت سلاح ها و ابزارهای مختلف
– ساخت خانه
– جمع آوری منابع محدود
– دوستی با بازیکنان دیگر از سراسر جهان
– توسعه دادن و ارتقای شخصیت خود
– کاوش در محیط های طبیعی مختلف
– نبرد بصورت PVP یا PVE

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: متغیر با نوع دستگاه
حجم: ۱ گیگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *