معرفی اپ – بازی/ Wild Tamer : Next Age؛ رام کردن حیوانات سرزمین فانتزی با شما

Wild Tamer :Next Age دومین بازی از سری بازی‌های Wild Tamer از استودیوی کره‌ای Supercent است. این بازی به‌شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت درون برنامه ای عرضه شد. بازی Wild Tamer : Next Age از نظر محتوا چیز خیلی جدیدی نسبت به قسمت قبلی ارائه نمی کند اما با این حال باید گفت که روند بازی در بخش داستانی ادامه قسمت اول است. در این بازی شما یک بار دیگر در نقش شخصیت اصلی بازی که یک مربی حیوانات وحشی در دنیایی باستانی و فانتزی است هستید. استودیوی Supercent تا به امروز بیشتر از ۶۰ بازی مختلف را عرضه کرده است که بدون شک سری بازی های Wild Tamer محبوب ترین آنها هستند.

Wild Tamer : Next Age یک بازی اکشن – نقش‌آفرینی است که این بار نسبت به قسمت قبلی یک داستان جدید و جالبتر روایت می کند. شما کنترل شخصیت اصلی بازی را بر عهده دارید که یک رام‌کننده و یک مربی حیوانات متبهر یا به اصطلاح یک Druid است. شما در جنگلی به نام جنگل همیشه بیدار (Sleepless Forest) زندگی می کنید. جایی که انواع و اقسام حیوانات وحشی در آنجا زندگی می‌کنند. این حیوانات در حالت اصلی هم ذاتی وحشی دارند و به سختی می‌توان آنها را رام کرد. اما داستان چالش برانگیزتر و سختتر از این است! یک روح شیطانی باستانی به این جنگل آمده و باعث ایجاد هرج و مرج زیادی در بین اهالی آن شده است. نفرین این روح شیطانی باعث شده تا حیواناتی که در این جنگل زندگی می کردند بیش از پیش وحشی و خشن شوند. شما باید قبل از اینکه این جنگل به وسیله این آشوب از بین برود آن را به حالت قبل بازگردانید. برای این کار شما باید حیواناتی که وحشی شده اند را به روش خودتان رام کنید. در طول بازی شما می‌توانید Druid های دیگر را نیز پیدا کرده و با کمک آنها مأموریت های خود را دنبال کنید. سبک بازی به صورت RPG بوده و شما می بایست در یک گیم پلی اکشن و سوم شخص که پر از زد و خورد است حیوانات وحشی را پیدا و رام کنید. مأموریت شما فقط زمانی به اتمام می‌رسد که تمام حیوانات وحشی این جنگل را پیدا کنید. در Wild Tamer : Next Age شما همچنین می‌توانید به تجهیزات مختلفی که در نقاط گوناگون نقشه قرار دارند دسترسی داشته باشید. به جز مأموریت اصلی، شما مأموریت‌های ویژه دیگری نیز دارید که در این جنگل بزرگ وجود دارند. سازنده بازی مدعی شده که Wild Tamer : Next Age یک بازی Open World محسوب می شود که در آن بازیکنان با راز و رمزهای زیادی سر و کار خواهند داشت.

توی قسمت نظرات برامون بنویسید این عنوان براتون جالب بوده یا نه؟ قبلا هم بازیش کردید یا می‌خواید الان خودتون رو به چالش بکشید و یک بازی تازه رو امتحان کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۱ و بالاتر
حجم: ۲۲۰ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *