معرفی اپ – برنامه/ خودتان پوستر تبلیغاتی بسازید

Festival Poster Maker & Video یک برنامه آسان و حرفه ای در زمینه ساخت آسان و حرفه ای پوسترها بدون دانش قبلی از FESTIVAL POST است. پوستر گونه‌ای تبلیغ موقت از یک ایده، محصول یا رویداد است که در یک فضای عمومی قرار داده می‌شود. به‌طور معمول، پوسترها شامل عناصر متنی و گرافیکی هستند و ساخت آن‌ها نیاز به آشنایی با نرم‌افزارهای طراحی و تایپوگرافی دارد. برنامه Festival Poster Maker & Video، برنامه‌ای هندی است که برای ساخت پوستر طراحی شده و به کارآفرینان، شرکت‌های کوچک، متوسط ​​و بزرگ کمک می‌کند تا پست‌های روزانه، بنر، بروشورهای تبلیغاتی، کارت‌های دعوت، کلیپ‌های کوتاه، کارت‌های دیجیتال، قاب عکس جشنواره، تبلیغات برای محصول روز، تبلیغات انتخابات سیاسی، بنرهای تبلیغاتی، کارت تبریک، کارت جشن و غیره را طراحی کنند. پوسترها معمولاً به‌گونه‌ای طراحی می‌شوند که هم چشم‌نواز و هم آموزنده باشند. تماشاگران جشنواره در این رویدادها شرکت می‌کنند تا حال و هوای خاص و فضای متفاوتی را تجربه کنند. یک پوستر خوب طراحی‌شده جشنواره باید بتواند با فضای زنده ارتباط برقرار کرده و شرکت‌کنندگان بالقوه را جذب کند. برنامه Festival Poster Maker & Video از زبان‌های هندی، انگلیسی، گجراتی، کانادایی و غیره پشتیبانی می‌کند و بهترین برنامه ویرایشگر عکس برای ساخت بنر فستیوال و مناسبت‌ها مانند روز گل رز، روز پیشنهاد، روز شکلات، روز جهانی حبوبات، روز تدی، روز جهانی زنان و دختران، روز بغل کردن و روز ولنتاین، روز جهانی رادیو، روز بوسه، روز جهانی اهدای کتاب، سرطان در دوران کودکی و غیره است.

ویژگی‌ها و امکانات برنامه Festival Poster Maker & Video:

دارای پست‌های روزانه مانند نقل‌قول‌های انگیزشی، صبح بخیر و شب بخیر، سیاسی، اخبار و غیره
امکان اشتراک‌گذاری پست‌ها در واتساپ، فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر، اسنپ‌چت، یوتیوب و غیره

دارای انواع قاب‌های پیش‌فرض برای تبریک تولد یا انواع دیگر قاب‌ها (سیاسی و غیره)
دارای گروه‌های متنوعی برای انتخاب جواهرات، لباس، اسباب‌بازی، هدیه، کافه، بیمارستان‌ها و غیره
دارای سازنده فیلم پست ویدئویی برای فستیوال‌های مذهبی (اسلامی، هندوئیسم، جینیسم، سیک، بودیسم و ​​غیره )
امکان ساخت پوستر شخصی شده با تصاویر مربوط به جشنواره‌های فصلی
امکان ایجاد بروشور جشنواره برای کیک فروشی، خدمات پیک، ساخت‌وساز، غذا، رستوران، باشگاه ورزشی، نرم‌افزار فناوری اطلاعات، تورها و سفرها و غیره
امکان ساخت پوستر‌ّ‌های تبلیغاتی معروف آنلاین یا آفلاین برای پیشنهاد‌های ویژه در رویداد‌ّای زنده موسیقی یا فروشگاه مواد غذایی، دعوت‌نامه‌های عروسی، مهمانی،‌ نامزدی و غیره

برنامه Festival Poster Maker & Video – پوسترساز جشنواره – عکس و ویدیو با نام و نشان تجاری توسط شرکت FESTIVAL POST در گوگل پلی به صورت رایگان با پرداخت درون برنامه ای عرضه شده و توانسته است در میان کاربران به محبوبیت عالی و امتیاز خوب ۵.۰ از ۵.۰ دست یابد. برای استفاده از برنامه، در ابتدا کاربران باید با شماره تلفن همراه خود در برنامه ثبت‌نام کنند. سپس برنامه، جزئیاتی مانند لوگوی شرکت، نام، شماره موبایل، وب‌سایت و آدرس را درخواست می‌کند که باید وارد شود. در ادامه برای ایجاد پوستر، باید ابتدا گروه موردنظر و پس‌از آن قاب جشنواره یا ویدیو انتخاب شود. Layout یا چیدمان شامل ویژگی‌هایی مانند افزودن و یا تغییر رنگ متن و قلم است. در انتها باید پوستر نهایی برند ساخته‌شده در گالری ذخیره یا دانلود شود؛ همچنین می‌توانید ویدیوی جشنواره خود را به اشتراک بگذارید.

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۱۵۱ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *