معرفی اپ – متون انگلیسی خود را با کمترین اشتباه بنویسید

پاورتل/ خیلی از کاربران در هنگام نوشتن متون انگلیسی به مشکل برمی‌خوردند. این مشکل بیشتر از سمت املای کلمات و نوع دیکته‌ی آن‌ها می‌باشد که در نهایت باعث می‌شود تا کاربر به اشتباه کلمه مورد نظر خود را تایپ کند. در خیلی از مواقع این کلمات حتی در صورت کم شدن یک حرف به طور کامل معنای خود را از دست می‌دهند. بنابراین برای نوشتن کلمات انگلیسی باید دقت کافی را داشته باشید. برنامه AI Grammar Checker به کاربران کمک خواهد کرد تا در صورت نیاز متن خود را در این برنامه نوشته و غلط‌های آن را چه از نظر نگارشی، از نظر فاصله و موارد غیره نیز بگیرند.

از مثال‌های کاربردی این برنامه، امکان تشخیص خطا با درصد بالا است. به عنوان مثال در صورت نوشتن جمله im doing good . این برنامه نه تنها به شما اخطار در خصوص “I’m” و همچنین فاصله نقطه تا کلمه Good را خواهد داد. این مورد یکی از ساده‌ترین مثال‌های موجود برای این برنامه است. خوشبختانه کار کردن با این برنامه به سادگی آب خوردن است و تنها کافیست بعد از نصب کردن برنامه با وارد کردن متن خود در بخش text آن، ایرادهای خود را برطرف کنید.

بعد از وارد کردن متن خود باید بر روی گزینه آبی رنگ Check Grammar کلیک کنید. بعد از انجام اینکار، متن توسط برنامه بررسی خواهد شد و محل‌های دارای ایراد با رنگ نارنجی به شما نشان داده خواهند شد. با کلیک بر روی هر کدام از محل‌های نارنجی، ترتیب درست با توجه به حرف بزرگ و کوچیک به شما نمایش داده خواهد شد. سپس با پاورتل حالت درست کلمه، کلمه جدید جایگزین قبلی خواهد شد.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۳۷ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

*لینک کمکی*

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *