معرفی اپ – معرفی بازی نوستالژیک عجیبی که سرگرم‌تان می‌کند

پاورتل/ Progressbar95 یکی از عجیب‌ترین بازی‌های نوستالژی است، عجیب نه به خاطر المانِ نوستالژی که روی آن دست گذاشته بلکه به این خاطر که توانسته از دلِ این ایده یک بازی سرگرم کننده بیرون بیاورد.

در Progressbar95 بازیکن با نوار پیشرفت (Progress Bar) ویندوز سر و کار دارد. بسته به حالت گیم پلی پاورتل شده، در هر مرحله باید با گرفتنِ آیتم‌هایِ آبی رنگی که مستطیل شکل هستند این نوار ویندوز را پر کنید و تا جایی که بازی کردم دو تا از این شش حالت گیم پلی Progressbar95 را توانستم تجربه کنم.

در مود اول که به نظرم جذابیت بیشتری داشت، کنترل این نوار پیشرفت را به‌عهده می‌گیرید و با نگه داشتن انگشت‌تان روی آن و جابه‌جا کردنش، می‌توانید نوار را به هر کجای صفحه که خواستید ببرید.

کلا Progressbar95 در بخش بصری‌اش خیلی خوب تمِ ویندوز را به یک بازی موبایل آورده و این پایبند بودنِ زیاد به نوستالژی هم تاثیر منفی زیادی روی تجربه کاربری نگذاشته است.

در پایان باید گفت Progressbar95 با دست گذاشتن روی ایده‌ای متفاوت هم حس نوستالژی کاربران را قلقلک داده و هم یک تجربه سرگرم کننده ارائه داده است. اگر به دنبال زنده کردن خاطرات قدیمی هستید، این بازی را از دست ندهید.

نسخه اندروید مورد نیاز: بسته به دستگاه های مختلف متفاوت است

حجم: بسته به دستگاه های مختلف متفاوت است

*لینک دانلود برای اندروید – – – – – – – – – – – iOS*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *