معرفی اپ – پلی استیشن را همیشه همراه خود ببرید

پاورتل/ زمانی‌که برای اولین‌بار از موبایل یا پلتفرمی مانند پلی استیشن استفاده می‌کنید، قبل از اجرای هر بازی یا برنامه‌ای، ابتدا باید با رابط کاربری آن تعامل داشته باشید. جدا از این مسئله که پلی استیشن در این زمینه عملکرد خوبی داشته است یا خیر، می‌توانید به‌راحتی با نصب نرم‌افزار PlayStation App تا حد بسیاری به کیفیت تعامل با کنسول پلی استیشن خود بهبود ببخشید. به‌طور کلی پلی استیشن اپ امکاناتی را در اختیارتان قرار می‌دهد که بتوانید بدون مراجعه به کنسول و تنها ازطریق موبایل، فعالیت‌های پلی استیشن خود را مدیریت کنید. در ادمه نگاهی به ویژگی‌های این نرم‌افزار مفید و کاربردی خواهیم داشت.

چت صوتی بدون نیاز به کنسول پلی استیشن
اگر یکی از کاربران پلی استیشن اپ یا شبکه پلی استیشن باشید، احتمالا می‌دانید که مدتی پیش PS App و پلی استیشن ۴ هردو به‌روز‌رسانی‌های نسبتا مهمی را دریافت کرداند؛ علاوه‌بر تغییرات ظاهری که در منوی اپلیکیشن اعمال شده، قابلیت‌ها و ویژگی‌های تازه‌ای نیز به آن‌ اضافه شده است.

یکی از امکاناتی می‌توان به آن اشاره کرد، Voice Chat یا همان گفت و گوی صوتی است که دیگر الزامی به حضور شما پای کنسول ندارد و به‌راحتی می‌توانید با استفاده از موبایل، وارد گفت‌و‌گوهای صوتی شده یا اقدام به ایجاد گروه‌هایی در این زمینه کنید.

تغییرات مربوط‌به Party
ساخت گروه‌ها یا پارتی‌ها از جمله موارد برجسته‌ای بودند که از به‌روزرسانی‌ ۸.۰۰ در پلی استیشن ۴ دستخوش تغییراتی شدند. به‌عنوان مثال زمانی‌که دوستانتان اقدام به ایجاد گروه کنند، شما متوجه خواهید شد و می‌توانید به آن‌ها ملحق شوید.

همان‌طور که احتملا می‌دانید در گذشته گاهی مشکلاتی مبنی بر گفت‌و‌گو صوتی و نوشتاری در گروه‌ها وجود داشت که تنها با ساخت چندین گروه مختلف رفع می‌شد. حال به‌لطف به‌روزرسانی‌های اخیر پلی استیشن ۴، دیگر شاهد چنین مشکلاتی در گروه‌ها نخواهیم بود. البته این تغییرات تنها محدود به پلی استیشن ۴ نیستند و شما در اپلیکیشن پلی استیشن نیز شاهد تمامی بهبود‌های ساخت پارتی و سیستم گفت‌و‌گو خواهید بود.

ظاهر جدید تروفی‌ها در اپلیکیشن پلی استیشن
جمع آوری تروفی‌ها یکی دیگر از مواردی است که برای درصد قابل توجهی از بازیکنان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و زمان‌های زیادی از وقت خود را صرف تکمیل کردن آن‌ها می‌کنند. خب اگر این مسئله برای شما نیز اهمیت داشته احتمالا بارها و بارها به بخش تروفی‌ها در پلی استیشن خود سر زده‌اید.

یکی دیگر از مزایای پلی استیشن اپ مشاهده بسیار ساده‌ی تروفی‌های هر یک از بازی‌ها است که باتوجه‌به به‌روزرسانی  گذشته این اپلیکیشن، از نظر ظاهری نیز در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد. شما می‌توانید تنها با چند کلیک، تروفی‌های مربوط‌به هر یک از بازی‌ها را در موبایل خود تماشا کنید.

تغییرات ظاهر فروشگاه پلی استیشن در PS App
یکی دیگر از بخش‌های منوی PlayStation App به فروشگاه پلی استیشن اختصاص دارد که یکی از کاربردی‌ترین امکانات این نرم‌افزار را تشکیل می‌دهد. بخش PS Store اپلیکیشن پلی استیشن نه‌تنها محدودیتی در مقایسه با PS Store پلی استیشن ندارد، بلکه اگر بگوییم در اپلیکیشن شرایطی به نسبت راحت‌تری را در مقایسه با پلی استیشن تجربه خواهید کرد، بی راه نگفته‌ایم. همچنین بد نیست که اشاره کنیم این سهولت کار با فروشگاه پلی استیشن PS App، کمی مدیون آخرین به‌روزرسانی این اپلیکیشن کاربردی است.

در ادامه با ورود به بخش فروشگاه، به‌راحتی می‌توانید با استفاده از سربرگ‌های مختلف، در سریع‌ترین و ساده‌ترین حالت ممکن به خواسته‌ی خود برسید. همچنین علاوه‌بر خرید بازی‌ها می‌توانید با مراجعه به قسمت‌های مختلفی که در این بخش قرار دارد، به خرید افزونه‌های مربوط‌به هر یک بازی‎های پلی استیشن یا مشاهده‌ و خرید محصولات دارای تخفیف PS Store بپردازید.

مشاهده آخرین اخبار پلی استیشن بلاگ
PlayStation App دارای بخشی است که لحظه به لحظه و همزمان با سایت PlayStation Blog با اخبار مربوط‌به پلی ‌استیشن به‌روز می‌شود. این منو دارای دو سر برگ بلاگ پلی استیشن و اخبار رسمی است که و به‌طور کلی شما را در جریان فعالیت‌های مهم پیرامون پلی استیشن قرار می‌دهند. پس اگر می‌خواهید که هر لحظه‌ از فعالیت‌ها و رویداد‌های پلی استیشن جا نمانید، باز هم اپلیکیشن پلی استیشن می‌تواند یک گزینه‌ی ایده‌آل برای شما باشد.

اعلان‌ها 
یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی PlayStation App نوتیفیکیشن‌های مربوط برای هر بخش است که شما را در هر ثانیه از فعالیت حسابتان آگاه می‌کند. تنها کافی است که اپلیکیشن PS App را روی موبایل خود نصب کنید و در صورت روشن بود اینترنت، از هرگونه فعالیتی همچون دعوت به بازی، ایجاد گروه، به‌روزرسانی‌ها، درخواست دوستی، پیام‌های نوشتاری و صوتی مطلع شوید. 

همچنین می‌توانید با مراجعه به تنظیمات، نوتیفیکیشن مربوط‌به هر بخش را نیز در صورت تمایل غیرفعال کنید.

مشاهده فهرست بازی‌ها و آخرین فعالیت‌ها
در این بخش هم همان‌طور که از نامش پیدا است، می‌توانید آخرین بازی‌هایی را که روی پلی استیشن خود انجام داده‌اید را مشاهد کنید. همین‌طور در این بخش نیز می‌توانید تروفی‌های کسب شده و میزان پروسه‌ تکمیل هر یک از بازی‌ها را نیز مشاهده کنید. Recently Played اولین منویی است که بعد از ورود به PlayStation App با آن مواجه خواهید شد.

ویرایش اطلاعات حساب
ویرایش اطلاعات از دیگر فعالیت‌هایی است که می‌توانید با استفاده از PS App انجام دهید. دقیقا مانند پلی استیشن می‎توانید هر یک از اظلاعات خود از جمله تصویر یا نام پروفایل خود را در این بخش ویرایش کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۵۰ گیگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *