معرفی اپ – F1 Mobile Racing؛ تجربه یک بازی ریسینگ موبایلی با چاشنی مسابقات فرمول یک

پاورتل/ بازی F1 Mobile Racing یکی از عناوین جذاب دنیای بازی‌های ریسینگ موبایلی است. عنوانی که داستان چندانی برای گفتن ندارد اما با تکیه بر گرافیک و گیم‌پلی تلاش کرده است که واقعی‌ترین تجربه شما را از یک بازی ریسیگ موبایلی رقم بزند. اجازه دهید که سوار بر ماشین شده و ببینم که بازی F1 Mobile Racing تا چه اندازه توانسته است به ریشه‌ها و شعارهای خود پایبند باشد.

پیش‌تر گفتیم که این مکانیز‌های بازی هستند، که به آن معنا می‌دهند. گیم‌پلی بازی F1 Mobile Racing دقیقا همان‌چیزی است که باید باشد. مجموعه‌ای از المان‌های رقابتی و فضایی جذاب باعث شده‌اند که گیم‌پلی بازی بسیار دوست داشتنی عمل کند. بطوری که اگر علاقه‌مند به دنیای اتوموبیل‌رانی نیز نباشید، همچنان بازی برای شما جذاب خواهد بود و شما هرگز از تجربه بازی احساس خستگی نخواهید کرد. بازی F1 Mobile Racing یک عنوان عامه‌پسند است و صرفا به سبک ریسینگ محدود نمی‌شود بلکه پای را فراتر از عنوان خود می‌گذارد و در حد و اندازه یک شبیه‌ساز عالی ظاهر می‌شود.

مسابقات فرمول یک به اندازه‌ای جذاب هستند که حتی تجربه آن‌ها در قالب یک بازی ویدیویی نیز می‌تواند هیجان انگیز باشد. بازی از خودروها، تیم‌ها و در نهایت رانندگی استفاده می‌کند که همگی لایسنس شده مسابقات فرمول یک هستند. همین موضوع باعث واقع‌گرایانه‌تر شدن بازی می‌شود و حس خوبی به بازیکن انتقال می‌دهد. تمامی کاری که باید انجام دهید برنده شدن در مسابقات و لیگ‌های حرفه‌ای بازی است. هرچقدر که بهتر عمل کنید، در انتهای فصل جایگاه بهتری نیز خواهید داشت اما رسیدن به مقام‌های بالا آنچنان که فکر می‌کنید آسان هم نیست.

نمی‌شود صحبت از بازی ریسینگ باشد و حرفی از تنوع ماشین‌های بازی نزد! F1 Mobile Racing در برگیرنده مجموعه‌ای غنی از خودروهای سوپر اسپرت است و بازی دست شما را در شخصی‌سازی خودرویتان کاملا باز گذاشته است. ارتقای ماشینتان نیز نباید فراموش شود زیراکه ارتباط مستقیمی بر روند پیشرفت شما خواهد داشت. هرچقدر در بازی بهتر عمل کنید به همان اندازه پول و آیتم‌‌های خاص‌‌تری را به دست خواهید آورد. آیتم‌هایی که با آن‌ها می‌توانید تیم خود را بهتر کرده و عملکرد آن‌ها را بهبود ببخشید. بنابراین همه‌‌چیز در F1 Mobile Racing زنجیروار به یکدیگر متصل هستند و تاثیرگذار.

گرافیک بازی، بهترین بخش آن است! اگرچه در طی سال‌های اخیر عناوین موبایلی پیشرفت‌های بسیاری کرده‌اند، اما همچنان گرافیک بالای یک بازی موبایلی هیجان انگیز است. بازی F1 Mobile Racing نه تنها گرافیک فوق‌العاده‌ای را به مخاطب ارائه می‌دهد، بلکه تجربه‌ای بسیار جذاب و صد البته واقع‌گرایانه‌ای را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. همه‌چیز در بازی رنگ و بوی واقعیت را می‌دهند و شما قطعا از این موضوع لذت خواهد برد.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۶۱۳ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *