معرفی اپ – Football Strike؛ شوت سرنوشت‌ساز را شما بزنید

پاورتل/ اگر اهل بازی کردن روی تلفن هوشمندتان باشید، قطعا یکی از ساخته‌های مینی‌کلیپ را دانلود و تجربه کرده‌اید. از محصولات مینی‌کلیپ می‌توان به Soccer Stars که در ایران فوق‌العاده محبوب است، ۸ Ball Pool که به عنوان بزرگ‌ترین بازی بیلیارد برای موبایل شناخته می‌شود، Bow Masters ،Plague Inc. و… اشاره کرد. حال نوبت به معرفی یکی دیگر از بازی‌های پر دانلود این استودیو می‌رسد.
 
بازی‌های زیادی هستند که تلاش می‌کنند رقابتی براساس زدن پنالتی‌ها به وجود آورند. معمولا این دسته از بازی‌ها را به صورت آفلاین تجربه کرده‌ایم. اما مینی‌کلیپ که به ساخت بازی‌های آنلاین ساده مشهور است، کار را فراتر برده و در کنار چند عنوان دیگر که پیش‌تر این کار را انجام داده بودند، اقدام به ساخت یک رقابت آنلاین پنالتی‌زنی کرده است. 

البته همه چیز در Football Strike ختم به پنالتی زدن نمی‌شود و با چند حالت بازی دیگر نیز مواجه هستیم. اما تمرکز اصلی بازی روی این است که شما یک بار به عنوان بازیکن و بار دیگر به عنوان دربازه‌بان در این رقابت شرکت کنید. کار با یک بخش آموزشی ساده شروع می‌شود. بهرحال قرار نیست کار خاصی انجام دهید، جز اسلاید کردن انگشتتان روی صفحه به سمت جهت مد نظرتان.

این کار موجب می‌شود چه زمانی که بازیکن هستید و چه زمانی که دستکش‌های دروازه‌بانی به دست دارید، به سمت جهتی خاص توپ را شوت کنید یا شیرجه بزنید. این پروسه‌ای است که در تک تک ضربات پنالتی Football Strike تکرار می‌شود تا درنهایت کسی که طی ۵ ضربه پنالتی بیشترین گل را به ثمر رسانده است پیروز میدان شود.

بخش دیگر Football Strike مربوط به ضربات آزاد می‌شود. در این ضربات شما به همراه کاربری دیگر روبه‌روی دروازه قرار می‌گیرید. هدف‌هایی رنگی درون دروازه قرار دارند که می‌بایست آنان را هدف قرار دهید. اگر مرکز اهداف را هدف قرار دهید، امتیاز بیشتری می‌گیرید. درنهایت کسی برنده این رقابت است که بیشترین امتیاز را برای هدف قرار دادن اهداف کسب کرده باشد.
 
مانند تمام بازی‌های آنلاینی که این روزها تجربه می‌کنیم Football Strike نیز از سیستم لوت‌باکس استفاده می‌کند. به ازای هر پیروزی شما در مسابقات مختلف، یک ساک ورزشی یا درواقع لوت‌باکس بازی را دریافت می‌کنید. هرکدام از این لوت‌باکس‌ها مدت زمانی مشخص نیاز دارند تا باز شوند. پس از باز شدن با آیتم‌ّهای تزئینی و کارت‌ّهای مخصوص ارتقاء دادن خصوصیاتتان روبه‌رو می‌شوید.

در Football Strike می‌توانید ظاهر بازیکنتان را کاملا شخصی‌سازی کنید، البته با توجه به آیتم‌هایی که به دست می‌آورید. همچنین برخی خصوصیات و قابلیت‌های دیگر مانند مدل توپ و قدرت‌های فردی در عملکردتان تاثیر بسزایی دارند. درواقع این بخش از بازی است که تا حدودی تعادل را به هم می‌زند. کاربرانی که برای باز کردن لوت‌باکس‌ها هزینه کرده باشند، با بهترین توپ‌ها و بالاترین سطح خصوصیات در مسابقات ظاهر می‌شوند.

البته این مسئله مختص رنک‌های بالاتر بازی‌ است و در رنک‌های پایین، کمتر با این مشکل مواجه می‌شوید. از طرفی این مشکلی نیست که تنها Football Strike درگیرش باشد. تمام ساخته‌های استودیو مینی‌کلیپ از این نوع سیاست اقتصادی بهره‌مندند و کاربران نیز تاحدودی به این بخش از بازی‌های این استودیو عادت کرده‌اند. اگر شما نیز می‌توانید از این مسئله چشم‌پوشی کنید، Football Strike می‌تواند سرگرمی مناسبی برایتان  تلقی شود.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۴.۱ و بالاتر
حجم: ۵۷ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *