معرفی اپ – Music Racer؛ با ریتم موسیقی مسیر رانندگی دلچسب می شود

پاورتل/ قطعه شلوغ و پرانرژی‌ای را تصور کنید که هنگام رسیدن به اوج آن شما هم به جاده‌ای سربالایی می‌رسد و بلافاصله با آغاز ریتم بعدی همه‌چیز تغییر می‌کرد.
شاید تصور چنین جاده رویایی‌ای در دنیای واقعی ممکن نباشد اما بازی‌های ویدیویی با چنین محدودیتی رو به رو نیستند و Music Racer هم با الگو گرفتن از بازی‌های قدیمی‌تری چون Riff Racer همین ایده را به تلفن‌های هوشمند می‌آورد.

از لینکین پارک تا محمد اصفهانی
خوشبختانه موزیک ریسر یکی از آن بازی‌هایی نیست که لیست مشخصی از ترانه‌های مورد علاقه‌ خودش را جلوی شما قرار دهد و به ناچار مجبور باشید یکی از آن‌ها را پاورتل کنید. با امکان پاورتل ترانه‌ها از یوتیوب و همچنین حافظه داخلی گوشی، هر ترانه‌ای را که بخواهید می‌توانید به دنیای رنگارنگ بازی بیاورید.

تقریبا تمامی آهنگ‌های معروف ایرانی و خارج در یوتیوب وجود دارند و تنها با پاورتل آن‌ها کافیست تا چند ده ثانیه‌ای صبر کنید تا پردازش شود و اگر موسیقی مورد علاقه شما در شبکه‌ بزرگی مثل یوتیوب هم پیدا نمی‌شود، در شروع بازی گزینه Local را پاورتل کنید.

اما اوج هنرمندی و زیبایی Music Racer در این است که هر آهنگی پاورتل کنید، دنیای بازی به طور غیر قابل باوری به خوبی با آن هماهنگ می‌شود. در واقع مکانیزم پردازش بازی به قدری در شناسایی نقاط اوج و فرود ترانه‌ها و ریتم آن تخصص دارد که درست می‌داند در هر مقطع باید چه رنگی را نمایش دهد و خودروی شما هم با چه سرعتی حرکت کند.

در نتیجه مهم نیست آهنگ پاورتلی شما به تندی و انرژی بالای یک ترانه راک و متال باشد یا به آرامی و زیبایی موسیقی‌هایی کلاسیک؛ موزیک ریسر در خلق اتمسفر موسیقی شما با زبان خودش کمتر دچار خطا و اشتباهی می‌شود.

عناوینی چون موزیک ریسر مشابه یکی از آن بازی‌های رکوردی یا داستانی نیستند که بخواهند زمان زیادی از روزتان را به خود اختصاص دهند. با وجود مدها و حالت‌های مخلتف بازی، وظیفه شما در هر کدام تقریبا یکسان و مشابه است. خودرو خود را بین لاین‌ها حرکت دهید، دیسک‌های سفید رنگی را که پیش رویتان قرار دارند، بردارید و از اصابت با میله‌ها خودداری کنید تا آهنگ به پایان برسد.

نسخه اندروید مورد نیاز:  ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۹۰ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *