معرفی اپ – What the Hen؛ مرغ جادوگر را مهار کنید

پاورتل/ What the Hen: 1on1 summoner game – مرغ افسانه ای: نبرد تن به تن یک بازی جالب و ساده با طراحی هایی فانتزی و طنزآمیز است که برخلاف ظاهر کارتونی و شاید کودکانه ای که دارد، یک بازی بسیار رقابتی و حرفه ای است. سازنده این بازی استودیوی Charged Monkey از کشور جمهوری چک است که با ارائه این بازی توانسته طرفداران بسیاری را به دست بیاورد. این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی در دسترس بازیکنان اندرویدی سراسر جهان قرار گرفت و طی سال های اخیر این بازی آپدیت های متعددی دریافت کرده است.

بازی What the Hen: 1on1 summoner game در سبک بازی های استراتژیکی با المان هایی از سبک های کارتی و نقش آفرینی طراحی شده است و همانطور که از نامش نیز پیداست یک بازی ۱on1 یا یک به یک است که در آن بازیکنان می توانند با دیگر افراد از دیگر نقاط جهان به صورت اینترنتی بازی کرده و به رقابت بپردازند. همانطور که گفته شد، این بازی اگرچه ظاهری کارتونی و فانتزی دارد اما به خاطر آنلاین بودن و رقابتی بودن آن، باید این بازی در دسته بازی های چالش برانگیز و حرفه ای دانست. پس بهتر است در این بازی خودتان را برای نبردهایی نفس گیر و سخت آماده کنید. بازی کاملاً تاکتیک محور بوده و استراتژی های شما در طول بازی کاملاً تأثیرگذار هستند؛ بنابراین فکر نکنید می توانید صرفاً با پاورتل های سریع و بدون دقت بازی را پیش ببرید.

بازی What the Hen: 1on1 summoner game بر خلاف خیلی از بازی های مشابه در همین سبک، یک داستان به شدت جالب، طنزآمیز و مجذوب کننده دارد. طبق این داستان، یک جادوگر معروف که سال ها در یک سرزمین در کنار قهرمانان مختلفی از نژادهای متنوع زندگی می کرد. اما یک روز این جادوگر افسانه ای خیلی ناگهانی به یک مرغ تبدیل می شود! قدرت شگفت انگیز این طلسم باعث می شود تا هر کسی بتواند این مرغ را تصاحب کند به قدرت واقعی آن دست پیدا کرده و قادر به کنترل جهان خواهد بود. همین خبر باعث می شود تا همه این قهرمانان که تا قبل از این ماجرا با صلح و صفا در کنار هم زندگی می کردند به رقبا و دشمنان یکدیگر تبدیل شوند و برای تصاحب مرغ با یکدیگر جدال کنند! این قهرمانان در قالب گروه های متعددی کنار یکدیگر جمع شده اند و شما در نقش رهبر یکی از همین گروه ها هستید که حالا وارد یک میدان نبرد بزرگ شده است. کار شما در What the Hen: 1on1 summoner game ساخت یک ارتش کوچک از قهرمانان مختلف است تا با کمک آن ها در نبردهای تن به تن با دیگر رقبا موفق باشید و پیروزی کسب کنید. What the Hen: 1on1 summoner game دارای بخش های مختلفی است که یکی از مهمترین آن ها وجود سیستم کلن ها است که در آن شما می توانید یک کلن بسازید یا به کلن دیگران بپیوندید و با مشارکت دیگر بازیکنان علیه دیگر کلن ها به رقابت بپردازید. سیستم ارتقاء و مدیریت شخصیت ها در What the Hen: 1on1 summoner game بسیار حرفه ای و تکامل یافته است و شما می توانید قهرمانان خود را در چند ده سطح ارتقاء داده و قوی تر کنید. گرافیک بازی بدون شک یکی از نقاط قوت آن است. طراحی های کارتونی و بسیار دوست داشتنی در کنار گیم پلی روان و پویا می تواند حسابی شما را به وجد آورده و مدت ها سرگرم کند.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۴.۴ و بالاتر
حجم: ۹۲ مگابایت

لینک دانلود برای اندروید

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *