معرفی اپ – Wobble Man؛ مامور مخفی مشکوک سمج

پاورتل/ Wobble Man – مرد مشکوک یک بازی جذاب و بسیار دوست داشتنی در سبک بازی های آرکید است که به شکل رایگان توسعه پیدا کرده و در گوگل پلی عرضه شده است. مسئولیت ساخت و انتشار این بازی بر عهده استودیوی چینی Ohayoo بوده است. این استودیو پیش از این نیز بازی های جالب و خوش ساخت دیگری مثل Merge Flowers vs. Zombies را تولید و منتشر کرده بود.

بازی Wobble Man یک عنوان کاملاً تفننی و سرگرم کننده است ولی این سرگرم کننده بودن به معنی پیش پا افتاده بودن بازی نیست و باید گفت که این بازی به نوبه خود جزو چالش برانگیز ترین بازی های موبایلی است. البته باید گفت که اگر قلق بازی و کلیت آن را که از قضا ساده و بدون پیچیدگی است متوجه شوید می توانید این بازی را با شرایط بهتری انجام دهید و مراحل آن را پشت سر بگذارید. با این حال نمی توان گفت که این بازی یک بازی سطح پایین و خیلی ساده است چرا که ماهیت اصلی آن چالش برانگیز بودن آن است.

در بازی Wobble Man شما در نقش یک مأمور مخفی از یک سازمان هستید که برای پیدا کردن مدارک، سرنخ ها و شواهد گوناگون به یک ساختمان با طبقاتی بسیار زیاد فرستاده می شود. مأموریت این مأمور مخفی رفتن به تمام طبقات و پیدا کردن مدارک موجود در هر طبقه و جمع آوری آن ها است. اما او باید این کار را در سریع ترین زمان ممکن و در بی سر و صداترین حالت انجام دهد. در هر طبقه از این ساختمان مأمورهای امنیتی وجود دارند که در حال گشت زدن در بخش های مختلف آن اتاق ها هستند. شما به هیچ وجه نباید کاری کنید که این مأموران متوجه حضور شما شوند. اگر این اشتباه را کنید، آن ها شما را دستگیر کرده و شما بازنده می شوید. پس باید با عکس العمل های سریع و در زمان بندی های صحیح اقدام به حرکت و رفتن به اتاق های مختلف و برداشتن آیتم های ضروری کنید. از جایی که شخصیت اصلی بازی در حین حرکت کردن تلو تلو می خورد، به او لقب Wobble Man داده اند. اما برخلاف چیزی که از این قضیه به نظر می رسد، این مأمور یک استاد حرفه ای در جاسوسی و مأموریت های غیرممکن است. مراحل بازی با پازل های خیلی ساده دنبال می شود و مهم ترین چالش بازی پنهان ماندن از دید مأمورین امنیتی است. شما باید واکنش های سریع و زمان بندی دقیقی داشته باشید تا بتوانید مراحل بازی را انجام دهید. با پشت سر گذاشتن هر مرحله از بازی Wobble Man می توانید به طبقه بعدی بروید. روند سختی و چالش های بازی به صورت تصاعدی با پیش روی در طبقات افزایش پیدا می کند. این بازی بسیار جذاب با چالش های سرگرم کننده و جالب خود می تواند حسابی شما و دوستانتان را سرگرم کند. آیا می توانید تمام طبقات را بدون اینکه گیر مأمورین بی افتید پشت سر بگذارید؟ اگر مدعی هستید، توانایی های خود را در این بازی تست کنید.

نسخه اندروید مورد نیاز: ۵.۰ و بالاتر
حجم: ۸۷ مگابایت
  
لینک دانلود برای اندروید و آی او اس ( لینک کمکی)

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *