نسخه Limited Jupiter Rock Edition وان‌پلاس 11 با قاب پشتی منحصر‌به‌فرد معرفی شد

این گوشی وان‌پلاس به‌دلیل مواد سنگی میکروکریستالی خود متمایز است و با بافت خاصش تجربه لمسی منحصربه‌فردی را برای کاربران فراهم می‌کند.
 
وان‌پلاس ۱۱ اوایل ماه دسامبر از راه رسید و پس از آن در ماه فوریه به‌صورت جهانی عرضه شد. این گوشی دو رنگ مشکی و سبز دارد و امروز رنگ سومی اضافه شده که تا‌کنون بهترین گزینه بین این سه رنگ محسوب می‌شود.

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، این نسخه‌ی منحصربه‌فرد Jupiter Rock نام دارد و براساس سطح بزرگترین سیاره‌ی منظومه شمسی طراحی شده است. هر واحد الگوی متفاوتی دارد و با ماده‌ای توسعه یافته که وان‌پلاس آن را میکروکریستال ۳D می‌نامد و وقتی نور به آن برخورد می کند، درخشش خوبی در زیر آن ایجاد می‌شود.

تحقیق‌وتوسعه‌ی این پنل بیش از یک‌سال به طول انجامید و این ماده پیش‌از آنکه در پنل پشتی گوشی وان پلاس ۱۱ استفاده شود، ۹ فرآیند پیچیده را پشت سر می‌گذارد.

وان پلاس حس پنل جدید را جالب و دوست‌داشتنی می داند. مشتری ممکن است سیاره‌ای گازی باشد؛ اما طراحی و مواد آن براساس سنگ میکرولیتی است؛ بنابراین وان‌پلاس نام Jupiter Rock را بر سر زبان‌ها انداخت.

نسخه‌ی Jupiter Rock وان پلاس ۱۱ همان گوشی خوش‌ساختی است طرفداران را به خودش جذب می‌کند. این نسخه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه می‌شود و قیمتی مشابه با انواع سبز یا مشکی، یعنی ۴۸۹۹ یوان (۷۱۰ دلار) دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *