نمایشگر گیمینگ هواوی MateView GT معرفی شد

پاورتل/ نمایشگر گیمینگ هواوی MateView GT با اندازه ۳۴ اینچی و نرخ رفرش ۱۶۵ هرتزی معرفی شد. نسخه معمولی این مانیتور نیز به نام MateView رونمایی شد.

هواوی در رویدادی که امروز برگزار شد، از یک نمایشگر گیمینگ جدید با طراحی منحنی به همراه نسخه مسطح آن که مخصوص کاربران عادی است، رونمایی کرد. هر دو این نمایشگرها قرار است وارد بازارهای جهانی شوند.

نمایشگر گیمینگ هواوی MateView GT
این نخستین مانیتور گیمینگ هواوی است که حتی برای استفاده‌های چندرسانه‌ای هم کاربردی است و می‌توانید از آن برای مونتاژ ویدیوها نیز استفاده کنید. میت ویو جی تی یک مانیتور ۳۴ اینچی با پنل LCD و نسبت تصویر ۲۱ به ۹ (رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) است که انحنای ۱۵۰۰R را ارائه می‌کند.

این نمایشگر نرخ رفرش ۱۶۵ هرتزی دارد و دارای دو قابلیت جذاب مخصوص گیمرها به نام Crosshairs Control و Dark Field Control است. اولی کنترل نشانگر تفنگ را کنترل می‌کند و دومی مناطق بیش از حد تاریک را روشن می‌کند تا بتوانید به سرعت دشمنانتان را تشخیص دهید و آن‌ها را نابود کنید. این نمایشگر روشنایی ۳۵۰ نیت در حالت معمولی و نسبت کنتراست ۴ هزار به ۱ را نیز ارائه می‌کند.

کیفیت تصویر به لطف پشتیبانی از HDR10، پوشش ۹۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 و پوشش ۱۲۱ درصدی از فضای رنگی sRGB در این مانیتور بسیار بالا است. پنل آن نیز به لطف کالیبره شدن در کارخانه، می‌تواند دقیق‌ترین رنگ‌ها را ارائه کند.

ارائه نرخ رفرش ۱۶۵ هرتزی در رزولوشن ۱۴۴۰p با یک کابل ساده آسان نیست؛ به همین خاطر هواوی این مانیتور را به ورودی DisplayPort 1.4 مجهز کرده است. شما برای نرخ رفرش پایین‌تر نیز دو درگاه HDMI 2.0 و یک درگاه USB-C را در اختیار دارید. یک درگاه USB تایپ C دیگر نیز روی این مانیتور تعبیه شده که از آن به عنوان ورودی پاور استفاده می‌شود.

این مانیتور به یک ساندبار داخلی با اسپیکرهای استریو (۲ اسپیکر ۲.۵ وات) مجهز است. دو میکروفون نیز روی آن تعبیه شده که از آن می‌توانید برای مکالمات صوتی (یا اتصال یک هدست به جک ترکیبی ۳.۵ میلی‌متری) استفاده کنید. روی این ساندبار یک نوار نوری رنگارنگ تعبیه شده که افکت‌های رنگی و دکمه‌ها لمسی برای تنظیم ولوم صدا را ارائه می‌کند.

پایه زیر این مانیتور تا ۱۱۰ میلی‌متر تنظیم می‌شود و می‌توانید نمایشگر را بین ۵- تا ۲۰- درجه بچرخانید. حتی از طریق پایه دیواری VESA100 می‌توانید این مانیتور را روی دیوار نیز نصب کنید. در داخل جعبه آن یک آداپتور ۱۳۵ وات و چندین کابل مختلف نیز تعبیه شده است. علت توان بالای این آداپتور پاور، تهیه توان کافی برای تأمین انرژی خود نمایشگر و شارژ‌ دستگاه‌های شما از طریق پورت USB-C است.

نمایشگر معمولی هواوی MateView
اگر گیمر نیستید، نسخه معمولی مانیتور هواوی MateView گزینه بهتری برای شما است. این یک نمایشگر مسطح ۲۸.۲ اینچی IPS LCD با نسبت ابعاد ۳ به ۲ است که رزولوشن بالای ۳۸۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی را ارائه می‌کند. علی‌رغم شفافیت بیشتر، این نمایشگر متوسط روشنایی ۵۰۰ نیت را نیز ارائه می‌کند، دارای گواهی DisplayHDR 400 بوده و به فناوری DC Dimming مجهز است. با این حال کنتراست آن با نسبت ۱۲۰۰ به ۱، کمتر از نسبت کنتراست نمایشگر گیمینگ هواوی MateView GT است. این مانیتور از رنگ‌هایی با عمق ۱۰ بیت پشتیبانی می‌کند، ۹۸ درصد فضای رنگی DCI-P3 و ۱۰۰ درصد فضای رنگی sRGB را هم پوشش می دهد. ضمن اینکه مثل نسخه گیمینگ خود، در کارخانه کالیبره شده است تا بیشترین دقت رنگ را ارائه کند.

مانیتور میت ویو هواوی می‌تواند هاب مرکزی میز کامپیوتر شما باشد. این مانیتور دارای یک درگاه USB-C با پشتیبانی از شارژ ۶۵ وات است که به راحتی می‌توانید برای شارژ گوشی یا لپ تاپ خود از طریق یک کابل، از آن استفاده کنید. شما همچنین اگر صاحب یکی از گوشی‌های هواوی مجهز به تراشه کایرین ۹۸۰ و سیستم عامل EMUI 12.0 به بعد باشید، می‌توانید به صورت بی‌سیم از طریق OneHop گوشی خود را به مانیتور وصل کنید و  به صورت آینه‌ای صفحه آن را روی یک نمایشگر بزرگ‌تر مشاهده کنید.

شما در این مانیتور همچنین به یک درگاه mini DisplayPort 2.1 و یک درگاه HDMI 2.0 (با محدودیت ۵۰ یا ۶۰ هرتزی) دسترسی خواهید داشت. این مانیتور دو درگاه USB-A 3.0 را هم در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید ماوس و کیبورد خود را به آن وصل کنید و از مانیتور به عنوان یک سوئیچ KVM استفاده کنید. به لطف این فناوری شما می‌توانید چندین کامپیوتر را به صورت همزمان کنترل کنید.

این مانیتور به اسپیکرهای قدرتمندتری (۲ اسپیکر ۵ وات) مجهز است. علاوه بر این دو میکروفون آن نیز می‌توانند صدا را از فاصله ۴ متری تشخیص دهند. البته از طریق یک جک ترکیبی ۳.۵ میلی‌متری می‌توانید یک هدست را هم به آن وصل کنید. این مانیتور با یک آداپتور پاور ۱۳۵ وات عرضه می‌شود که ارائه توان ۶۵ وات توسط درگاه USB-C روی خود را ممکن می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *