نوکیا در حال ساخت Power Earbuds Lite

کلیک/ نوکیا در حال ساخت سری جدیدی از ایربادز های خود با نام Power Earbuds Lite است. 

ایربادز­های BH-605 نوکیا به دلیل دارا بودن کیفیت صدای بسیار بالا و عمر باتری بسیار ویژه ­ای که دارند، جواهری در دنیای تکنولوژی نامیده می‌شوند. اگر شما می‌توانید طراحی کمی بزرگ ­تر و سنگین ­تر را تحمل کنید، تفاوت چندانی با  MSPR budsهای ۹۰یورویی ندارد.

عکس ­های بی کیفیت منتشر شده و گواهی رسمی سایت Bluetooth SIG نشان می‌­دهد که ظاهرا نسخه لایت ایربادزها نزدیک مرحله تولید اولیه است. با فرض گرفتن طراحی BH-405، هنوز مشخص نیست که در طراحی Power Earbuds Lite از چه چیز صرف نظر کرده­‌اند که وزن آن سبک­تر شده است.

اگرچه، به وضوح می‌­توان دید که نوکیا از پردازنده ارتقا یافته بلوتوث ۵.۱، که نسبت به بلوتوث ۵ اتصال بهتر و مصرف توان کمتری دارد، در این پاورایربادز استفاده کرده است. این به این معناست که پاورایربادز لایت حتی عمر باتری بیشتری نسبت به سایر تجهیزات هم نوع خود دارد. همچنین باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت آن ۱۵۰ ساعت عمر بیشتری نسبت به سایر باتری‌­ها خواهد داشت.

 باعث شگفتی است، اگر Power Earbuds Lite همچنان برخی دیگر از ویژگی­‌های هم­نوعان خود مانند IPX7 را داشته باشد.

تقریبا می‌توان گفت حضور HMD Global(خانه گوشی­های نوکیا) در کنفرانس IFA 2020  قطعی است و این کمپانی قرار است  انواع زیادی از گوشی­‌های جدید خود از جمله نوکیا ۲.۴، ۳.۴، ۶.۳ و ۷.۳ را به نمایش بگذارد. پیش‌بینی می‌شود پاورایربادز لایت نیز در این نمایشگاه  که ۳ سپتامبر برپا می‌شود به نمایش گذاشته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *