هواوی نوا Y91 با باتری قدرتمند 7 هزار میلی آمپر ساعتی معرفی شد

  هواوی نوا وای ۹۱ – Huawei Nova Y91 از جلو، مشابه آیفون به‌نظر می‌رسد؛ اما برگ برنده آن در بازار گوشی های میان رده، باتری غول‌پیکرش است.

شرکت هواوی، یک گوشی میان رده جدید را برای عرضه در بازارهای جهانی معرفی کرد. هنوز قیمت این محصول با نام هواوی نوا Y91 اعلام نشده است؛ ولی انتظار می‌رود با قیمتی زیر ۳۰۰ دلار به‌فروش برسد.

مشخصات گوشی هواوی نوا Y19

این گوشی، یک پنل ال‌سی‌دی ۶.۹۵ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمس ۲۷۰ هرتز دارد. با وجود ظاهر آیفون-مانند، درون ناچ صفحه نمایش آن، فقط یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد و خبری از سنسور فیس آیدی نیست!

در پشت گوشی، یک ماژول دوربین مدور را با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی می‌یابیم. امکانات پرشماری هم دارد که شامل انواع حالت‌های پرتره، لندسکیپ و AI می‌شود. قابلیت فیلم‌برداری پیوسته از دوربین‌های جلو و عقب نیز به شما امکان می‌دهد ویدیوهای سینماگونه بسازید.

تراشه نهفته زیر قاب هواوی نوا Y91، اسنپدراگون ۶۸۰ است که با رم ۸ گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی، همراهی می‌شود.

اما برسیم به باتری گوشی که با ظرفیت ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، می‌تواند بیش از یک روز کامل، جوابگوی نیاز کاربران باشد. از شارژ سریع ۲۲.۵ وات هم پشتیبانی می‌کند تا برای فول شارژ شدن چنین باتری بزرگی، خیلی معطل نشوید.

هواوی روی ویژگی‌های صوتی نوا Y91 هم توجه ویژه‌ای داشته است؛ طوری که می‌توانید ولوم صدای خروجی از اسپیکرهای استریوی آن را تا ۳۰۰ درصد بالا ببرید. همچنین حالت کم‌صدای ۰.۵x هم دارد: برای وقتی که می‌خواهید ولوم خیلی پایین باشد؛ اما گوشی کاملا بی‌صدا نباشد.

دو بخش security center و privacy center هم در این گوشی گنجانده شده که اولی، برای اسکن دستگاه و شناسایی ویروس‌ها یا اپ‌های مشکوک کاربرد دارد و دومی، سطح دسترسی اپ‌ها به داده‌های شما را در یک نگاه به اطلاعتان می‌رساند.

 
مشتریان می‌توانند این گوشی را در یکی از دو رنگ نقره‌ای یا مشکی، سفارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *