پاورتل/ برند چینی شیائومی در حال کار روی یک گوشی با شارژ ۲۰۰ واتی برای عرضه در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ است.
شیائومی در حال کار روی یک تلفن با پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۰۰ واتی و همچنین شارژ بی سیم معکوس و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.
گزارشهای مذکور ادعا میکنند که معرفی این دستگاه به نیمه دوم سال میلادی باز میگردد و به نظر میرسد شباهت زیادی با Mi ۱۱ Ultra آینده داشته باشد که انتظار میرود زودتر ارائه شود.
محصولات بخش فروشگاه
-

لپ تاپ ۱۴ اینچی ایسر مدل Aspire E5-475G-39N6
خرید محصول -

تیشرت مردانه جامه پوش آرا مدل ۴۰۱۱۰۱۹۱۹۹-۱۶
خرید محصول -

کارواش ویوارکس مدل VR5130-PW
اطلاعات بیشتر -

ادو پرفیوم مردانه ریو کالکشن مدل Rio Floria Men حجم 15ml
خرید محصول -

تنظیم کننده روغن میل لنگ مدل LFB479Q-3610200A مناسب برای خودروهای لیفان
اطلاعات بیشتر -

مایو زنانه ماییلدا مدل ۲ تکه کد ۳۶۸۶-۷۱۰۰-۳ رنگ کرم
۲,۳۴۰,۰۰۰ ﷼ خرید محصول -

گیج فشار سنج وکتو مدل HS-20a
خرید محصول -

ساعت مچی دیجیتال مردانه کاسیو مدل GM-110RB-2ADR
خرید محصول
اگرچه شیائومی برای نیمه دوم سال ۲۰۲۱ روی تلفن با شارژ ۲۰۰ وات کار میکند، اما طی سال گذشته نیز، شیائومی Mi ۱۰ Ultra با شارژ سیمی ۱۲۰ وات را عرضه کرد که سریعترین تلفن در سال ۲۰۲۰ بود.







