واکنش عجیب فضای مجازی در ایران به یک خبر!

هفت صبح/ دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام آلیشیا اشمیت در ۲۴ ساعت گذشته به یک میلیون نفر رسیده است! این اتفاق پس از اعلام پاورتل او به عنوان عضوی از تیم آماده سازی باشگاه دورتموند آلمان رخ می دهد!

خانم اشمیت ۲۱ ساله پیش از این هم چهره مشهوری به حساب می آمد چون یکی از دونده های تیم ملی آلمان بود اما در حقیقت او بخشی از شهرتش را مدیون فعالیت در فضای مد است!

با این حال از وقتی اعلام شد اشمیت به کادر تیم فوتبال دورتموند اضافه شده است، تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامش  با رشدی سریع به یک میلیون رسید. در فضای مجازی ایران هم این موضوع با واکنش جالبی رو به رو شد و در طی ۲۴ ساعت جستجوی عبارت فارسی دورتموند در گوگل به شدت رشد کرد (نمودار یک)

ایرانی هایی که به موتور جستجوی گوگل مراجعه کرده بودند، دنبال کسب اطلاع درباره مربی جدید دورتموند بودند. عبارت های آلیشیا اسمیت، Alica Schmidt، آلیسا اشمیت، الیشیا اشمیت و بقیه مدل های نوشتاری اسم مربی بدنساز جدید دورتموند هم با افزایش سرچ و جستجو رو به رو شده است. (نمودار۲)

اطلاعات گوگل ترند نشان می دهد بیشترین میزان جستجوی عبارت دورتموند در استان قزوین اتفاق افتاده است و استان های سیستان و بلوچستان، اردبیل، خراسان رضوی و کرمانشاه در رتبه های بعدی قرار گرفته اند. (نمودار شماره ۴)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *