ویژگی‌های نسل بعدی Call Of Duty: Black Ops Cold War فاش شد

پاورتل/ تنها یک روز تا انتشار بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War باقی مانده و بسیاری از طرفداران این فرنچایز منتظر تجربه‌ی این اثر هستند. این بازی قرار است برروی کنسول‌های نسل جدید شرکت سونی و مایکروسافت عرضه گردد. در همین راستا اخیراً اطلاعات جدیدی از ویژگی‌های نسخه‌ی نسل بعدی این بازی منتشر شده است.

آقای تونی فلیم (Tony Flame)، طراح ارشد بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War، در مصاحبه با وب‌سایت Gamespot در خصوص ویژگی‌های نسخه‌ی نسل بعدی این بازی در زمان عرضه توضیحاتی را ارائه داد. به گفته‌ی وی، این نسخه‌ها برروی ارائه‌ی گرافیک ارتقا یافته و نرخ فریم بالاتر تمرکز کرده‌اند. همچنین این بازی از قابلیت‌های کنترلر دوال‌سنس پلی‌استیشن ۵ بهره می‌برد و بازخوردهای لمسی (Haptic Feedback) در برابر هر سلاح واکنش متفاوتی نشان می‌دهد و همچنین قابلیت محرک‌های سازگار (Adaptive Triggers) برای شبیه‌سازی واقعی در زمان استفاده از سلاح گرم برای شلیک کردن استفاده می‌شود.

آقای فلیم در این خصوص گفت:

به طور کلی با ورود به نسل بعدی کنسول‌ها، جدا از این که کاربران در چه پلتفرمی به تجربه‌ی بازی می‌پردازند، باید اطمینان حاصل نماییم که همه‌ی افراد یک بازی عادلانه را تجربه خواهند کرد. بنابراین گرافیک و جلوه‌های بصری با کیفیت بالاتر و نزدیک به رایانه‌های شخصی ارائه می‌شوند. مشخصاً اگر شما از یک کارت گرافیک قوی برخوردار هستید، می‌توانید بازی را با رزولوشن و نرخ فریم بالاتر تجربه کنید. اما این بار با توجه به وجود قابلیت بازی میان‌پلتفرمی (Cross-Play)، هیچ مورد غیر متعادل در تنظیمات وجود ندارد و ما بیشتر مراقب هستیم که هر تنظیمات موجود در یک پلتفرم بتواند به یک مزیت در گیم‌پلی کمک کند. می‌توان FOV slider را در این مورد مثال زد.

کنترلر دوال‌سنس بسیار عالی است. وجود قابلیت بازخورد لمسی موجب می‌شود که در زمان شلیک با هر سلاح واکنش متفاوتی را مشاهده کنیم. حساسیتی روی ماشه وجود دارد که نشان دهنده‌ی فشار ماشه بر روی یک سلاح واقعی است. همه این موارد در بازی برای هر سلاح تنظیم شده‌اند.
بازی Call Of Duty: Black Ops Cold War در تاریخ ۲۳ آبان ۱۳۹۹ (۱۳ نوامبر ۲۰۲۰) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. اخیراً مشخص شده است که این بازی در زمان عرضه برروی کنسول‌های اکس‌باکس سری اکس و سری اس، حدود ۱۹۰ گیگابایت از فضای SSD را اشغال می‌کند. همچنین طبق اطلاعات منتشر شده، بخش چندنفره‌ی این بازی در زمان عرضه تنها از ۸ نقشه برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *