پیش خرید بازی Sakuna: Of Rice and Ruin آغاز شد

پاورتل/ استودیوی سازنده‌ی Sakuna: Of Rice and Ruin امروز در جدیدترین خبر خود اعلام کرد که پیش خرید نسخه‌ی کنسولی این بازی هم‌اکنون آغاز شده است و بازی‌بازان قادر به انجام این کار خواهند بود.

Sakuna: Of Rice and Ruin از سری عناوین ماجراجویی و نقش‌آفرینی است که چندی پیش معرفی و تریلرهایی از آن منتشر شد. همین قضیه باعث شد که بازی‌بازان زیادی از آن استقبال کنند و برای تجربه‌ی آن مشتاق باشند. از ویژگی‌های برجسته‌ی این بازی باید به شخصیت‌ها و سلاح‌های فراوان برای پاورتل اشاره نمود. قابل ذکر است که استودیوی اکس‌سید گیمز (XSEED Games) به صورت همزمان وظیفه‌ی ساخت و عرضه‌ی Sakuna: Of Rice and Ruin را به عهده دارد.

طبق اطلاعات تیم سازنده‌ی Sakuna: Of Rice and Ruin، متوجه شدیم که پیش خرید این بازی هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و نینتندو سوییچ امکان‌پذیر است و این اتفاق در روزهای آینده برای پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز رخ خواهد داد. بازی Sakuna: Of Rice and Ruin قرار است در تاریخ ۲۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی) با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار برروی پلتفرم‌های ذکر شده عرضه شود. ضمنا نسخه‌ی Deluxe این عنوان با محتویاتی همچون لباس‌ها و ۴۲ موسیقی بیشتر و با قیمت ۴۹٫۹۹ دلار به دست هواداران خواهد رسید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *