پیکربندی دوربین سه گانه اوپو A15 به طور رسمی تایید شد

کلیک/ سایت آمازون هند امروز صفحه مربوط به گوشی اوپو A15 را بروزرسانی کرد و پیکربندی دوربین‌های این گوشی را مشخص کرد.

گزارش های اخیر فاش کرده است که اوپو می تواند برای رونمایی از اوپو A15 در مارکت های هند، اندونزی، تایلند و اروپا برنامه ریزی کند. هند احتمالا اولین مارکتی است که این محصول در آن عرضه خواهد شد. سایت amazon india امروز پیکربندی دوربین پشتی اوپو A15 را به روز رسانی کرد. 

دوربین پشتی اوپو A15 در یک کادر مربعی شکل در گوشه بالایی سمت چپ قرار دارد. دوربین این گوشی لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، ماکرولنز ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی دارد. هنوز تاریخ رونمایی از این گوشی معلوم نیست. حدس زده می شود که این گوشی درجشنواره خرید Great Indian Sale که در ۱۷ اوکتبر در سایت آمازون هند شروع می شود به طور رسمی رونمایی شود.

تاکنون فقط به جزئیات دوربین این گوشی پرداخته شده است و جزئیات ویژگی های دیگر گفته نشده است. گواهینامه FCC فاش می کند که این گوشی دارای باتری ۴۲۳۰ mAh است که از شارژ۱۰W پشتیبانی می کند و دارای پورت USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی متری است. سنسور اثر انگشت این گوشی در قاب پشتی قرار دارد و دارای طراحی سنتی همیشگی است.

با توجه به ویژگی های این گوشی به نظر می‌رسد این گوشی ۱۳۶ دلار قیمت گذاری شود. احتمالا اطلاعات جدیدی از ویژگی های این گوشی در روزهای آینده در سایت آمازون منتشر شود.

گواهینامه FCC و NBTC نشان می دهند که اوپو A15 دارای شماره مدل CPH2185 است. یکی دیگر از گوشی هایی که به نام اوپو‌A15 نامیده می‌شود و مورد تایید اتحادیه اروپا و مقامات IMDA سنگاپور قرار گرفته است، دارای شماره مدل CPH2179 است. از انجایی که ویژگی های این گوشی مشخص نشده، معلوم نیست که این گوشی مدل پائین اوپو A15 باشد یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *