چگونه تنظیمات حامل را در آیفون به صورت دستی به روز کنید؟

برای اطمینان از عملکرد صحیح تلفن، باید تنظیمات حامل آیفون خود را به روز نگه دارید. شما می‌توانید تنظیمات حامل را در آیفون از طریق برنامه تنظیمات آن به صورت دستی به روز کنید.

به گزارش بیزینس اینسایدر، وقتی به روزرسانی‌های تنظیمات مخابراتی در دسترس است، آیفون شما باید به طور خودکار از شما درخواست کند.

اگر تا به حال به منویی برای تنظیمات حامل در آیفون خود توجه کرده اید یا پنجره‌ای باز شده است که از شما می‌خواهد آن تنظیمات را به روز کنید، شاید از خود پرسیده باشید که چیست و چرا باید این کار را انجام دهید.

اساساً، تنظیمات حامل شامل بسته‌هایی از اطلاعات مربوط به آیفون شما و شبکه مورد استفاده شما است که به اطمینان از عملکرد و اتصال کمک می‌کند. به روز نگه داشتن این داده‌ها برای اطمینان از عملکرد مطلوب آیفون بسیار مهم است، بنابراین باید بررسی کنید که آیا تنظیمات شرکت مخابراتی شما به روز هستند یا خیر.

لازم به ذکر است که به طور کلی، هنگامی که چنین به روزرسانی‌هایی در دسترس قرار می‌گیرند، به طور خودکار از شما خواسته می‌شود که تنظیمات شرکت مخابراتی خود را به روز کنید.

با این حال، اگر می‌خواهید می‌توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید، به عنوان مثال اگر سیم کارت جدیدی را در آیفون خود وارد کنید، یک مرحله ضروری و  یک روند سریع است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

نحوه به روزرسانی دستی تنظیمات حامل در آیفون:

۱. مطمئن شوید که آیفون شما به Wi-Fi یا شبکه تلفن همراه متصل است.

۲. برنامه تنظیمات تلفن خود را باز کنید، روی General ضربه بزنید و سپس به About ضربه بزنید.

۳. به طرف Carrier پایین بروید. در کنار Carrier، در صورت موجود بودن به روزرسانی جدید، گزینه‌ای برای انجام این به روز رسانی مشاهده خواهید کرد. در غیر این صورت، به سادگی تنظیمات نصب شده یا شماره نسخه حامل به شما نشان داده می‌شود. با ضربه زدن روی شماره نسخه می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره حامل نمایش دهید.

اگر به روزرسانی برای تنظیمات شرکت مخابراتی شما موجود باشد، در برگه Carrier در صفحه درباره (About) ظاهر می‌شود. به روز نگه داشتن تنظیمات دستگاه مخابراتی آیفون شما این اطمینان را می‌دهد که تلفن قادر است به طور صحیح و کارآمد با شبکه شما ارتباط برقرار کرده و در آن کار کند.

اگر تنظیمات شما قدیمی هستند، ممکن است در برقراری تماس (حتی در Wi-Fi)، ارسال پیامک یا حتی گوش دادن به پست صوتی خود با مشکل مواجه شوید. چند ثانیه طول می‌کشد تا بررسی کنید که همه چیز به روز است و در صورت درخواست و انجام هرگونه به روزرسانی اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *