گلکسی M51 سامسونگ رسما معرفی شد

آی تی رسان/ طی مدت حدودا ۱ ماه گذشته شاهد انتشار اطلاعات گوناگونی در خصوص اسمارت‌فون گلکسی M51 شرکت سامسونگ بودیم. با توجه به تیزر منتشر شده توسط کمپانی طی هفته گذشته انتظار می‌رفت که این هندست ابتدا در هندوستان معرفی شود؛ اما سامسونگ با رونمایی رسمی از این اسمارت‌فون در وبسایت رسمی آلمانی خود همگان را شگفت‌زده کرد.

با این‌حال کلیه شایعات مطرح شده رنگ واقعیت به خود گرفتند؛ بنابراین مشخصات گوشی لزوما مایه تعجب نخواهند بود. باتری غول‌پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مشخصه کلیدی گلکسی M51 به‌شمار می‌رود. بر اساس اعلام سامسونگ این باتری با یک نوبت شارژ برای مدت بیش از ۲ روز شارژدهی داشته و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. تراشه مورد استفاده در این هندست از نوع اسنپ‌دراگون ۷۳۰ است. با این‌حال صفحه رسمی گلکسی M51 صرفا به وجود پردازنده ۸ هسته‌ای به‌همراه ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌داخلی قابل ارتقاء از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی اشاره دارد.

نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر آمولد گوشی از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برخوردار است؛ اما اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه گوشی قرار دارد. پیکره‌بندی دوربین چهارگانه در قسمت پشتی گلکسی M51 از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۳ درجه‌ای و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. دوربین چهارم با رزولوشن ۵ مگاپیکسلی نیز صرفا برای سنجش عمق به‌کار گرفته می‌شود؛ در حالی‌که دوربین جلویی دستگاه از رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار است.

در حال حاضر فرآیند پیش‌سفارش این محصول با قیمت‌گذاری ۳۶۰ یورویی آغاز شده است. گلکسی M51 در مدل‌های رنگی مشکی و سفید عرضه می‌شود و فروش رسمی آن از روز ۱۱ سپتامبر (۲۱ شهریورماه) آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *