گوشی مرموز ریلمی تاییدیه FCC دریافت کرد

پاورتل/ گوشی اقتصادی جدیدی از ریلمی در لیست FCC ظاهر شده که طراحی و برخی مشخصات مهم آن را مشخص می‌کند. این گوشی ریلمی با شماره مدل RMX3261، پیش از این نیز در برخی لیست‌های دیگر دیده شده بود که تمام آن‌ها می‌توانند حاکی از معرفی آن در آینده نزدیک باشند.

پیش از هر چیزی باید عنوان کرد که نام تجاری این موبایل هنوز مشخص نشده است. لیست FCC نشان می‌دهد که دستگاه دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل است که سه دوربین و یک فلاش LED را در خود جای داده‌. همچنین در پنل پشتی این گوشی سنسور اثر انگشت نیز دیده می‌شود. نمایشگر و پنل جلویی گوشی کاملا صاف به نظر می‌رسد و بریدگی قطره‌ای شکل بالای نمایشگر برای دوربین سلفی نیز به چشم می‌خورد.

دکمه‌های پاور و تنظیم صدا به همراه اسلات سیم کارت در سمت چپ گوشی دیده می‌شود. این دستگاه در کنار دو سیم‌کارت، از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند و با درگاه هیبریدی روبه‌رو نیستیم.

مشخصات دیگر گوشی شامل یک باتری ۴۸۸۰ میلی آمپر ساعتی با شارژر ۱۸ واتی و در سمت نرم‌افزار احتمالا پشتیبانی از اندروید ۱۱ و رابط کاربری Realme UI ۲.۰ می‌شود. طول دستگاه ۱۷۳.۹ میلی‌متر و عرض آن ۷۵.۹۶ میلی‌متر خواهد بود و براساس گمانه‌زنی‌ها، این گوشی می‌تواند دستگاه بعدی سری C ریلمی که محصولات مقرون به صرفه‌ای را در خود جای داده، باشد.

این گوشی پیش از این نیز گواهینامه‌هایی از جمله IMEI ،TKDN و BIS و اکنون FCC را دریافت کرده که با توجه به چنین تاییدیه‌هایی، می‌توان عنوان کرد زمان رونمایی آن نزدیک است.
 
ریلمی از برندهای تولیدکننده گوشی‌های موبایل جهان محسوب می‌شود که هم اکنون به سرعت در حال پیشرفت است. اخیرا مشخص شد که گوشی جدید این کمپانی به همراه چیپست جدید اسنپدراگون ۷۷۸G عرضه خواهد شد و علاوه بر این، برای اکوسیستم هوش مصنوعی اشیاء خود نام تجاری جدیدی به ثبت رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *